פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות ובקשה לביטול טיסת אקספרס וזיכוי מלא נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ. שלום רב,
אני (מירי) ואחותי סגרנו טיסה לפריז ב24.9.10 לתאריך 12.1.11.
ביום חמישי שעבר ה9.12.10 נכדה הבכור של אחותי נפטר. אזכרת החודש לזכרו אמורה להתקיים בסביבות ה9.1.11.
שלחתי מייל + פקס+ פנייה טלפונית לארקיע- ללא מענה.
יש ברשותי אישור קבורה וצילומי ת"ז.
פניתי לארקיע טלפונית במייל ובפקס ב12.12.10 בבקשה לביטול וזיכוי מלא או לדחיית הטיסה מכיוון ואחותי ממוטטת ואנו משפחה קטנה ואני צריכה לעזור עד כמה שניתן.
לא הייתה רגישות מצד הנציגים, הועברתי מס' פעמים בין נציגים טלפוניים ולפניותי במייל ובפקס לא קיבלתי התייחסות במשך כ5 ימים.
לבסוף חזרה אליי אחראית משמרת מרכז הזמנות ארצי היום ב17:00 והסבירה שאינה יכולה לבטל ולזכותי במלא הסכום (500 דולר לערך) אלא 160 ש"ח מיסי נמל בלבד וכי דחייה גם כן אינה אפשרית מכיוון ודינה כביטול וכי לצערה ביטול וזיכוי מלא היה מתאפשר רק במוות של קירבה ראשונה (לא עלינו).
ביקשתי לשוחח עם מנהל מעליה והסבירה כי תבדוק ואולי יחזרו אלי.
אולי יחזרו? איפה האנושיות במצב כזה???
אשמח לעזרתכם בבקשה.
תודה מקרב לב על תשומת הלב

מירי
שירות חסר רגישות סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
מדובר בטיסות שנרכשו במסגרת LOW COST אשר על פי תנאי העסקה אין בהן כל החזר כספי, אלא בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן. תגובה:
הלקוחה פנתה ישירות, ועניינה טופל לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה