תלונות ארקיע

טיול מאורגן לפריז -עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יצאנו בתאריך 5.12.10 בחופשת חנוכה בטיול מאורגן , טיול ששינו את המסלול שבוע לפני דבר ששיבש את הטיול ואפרט על כך: ביום הראשון הגענו ולמחרת היינו ביורודיסני וביום השלשי בפוטורוסקופ עד כאן הכל היה נהדר אבל פה הסתיים הטיול מאחר שנסענו ביום רביעי לראות טירות שבכלל היו סגורות חוץ מאחת וכל כך שלמנו סכום עצום של 200 יורו ל 4 נפשות ולא קבלנו פיצוי על כך , המדריך ידידיה הוריד אותנו מהאוטובוס ללכת לראות טירה , נרטבנו עד שד עצמותיינו ולאחר שראה שהטירה סגורה אמר לנו שנחזור לאוטובוס ברגל שהיה קר וגשום יש לזכר שזה טיול משפחות עם ילדים, ושוב חוזר חלילה הוא טירטר אותנו ולא ראינו שום טירה חוץ מהראשונה.הילדים סבלו ללא אוכל רטובים ועצובי אני מדברת בשם כל האנשים בטיול שבקשו שאכתוב בשמם שמותיהם אצלי.למחרת קיווינו שנטייל בפריז כפי שהובטח לנו אך נסענו מטור לפריז 9 שעות כל אדם נורמלי היה מאבד עשתונות והמדריך הוריד אותנו בלובר ונסע עם 4 אנשים לשייט בנהר הסיין עליו שילמנו אך כבר לא יכולנו לשבת על הטוסיק אחריי 9 שעות נסיעה , הסתובבנו מבלי לראות את מה שהובטח לנו בפריזחזרנו מאוד מאוכזבים. מבקשת בשם כל אנשים הטיול לקבל פיצוי הולם לאכזבתנו מהטיול.
אין תמורה לכסף ששולם. סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
הטיול בוצע בחודש דצמבר, 2010.
מטבע הדברים מראש קיימת אפשרות כי מגבלות מזג האוויר ישפיעו על תוכנית הטיול, הדברים הובהרו לכל המטיילים.
ביום השלישי היה טיול בחירה ב"עמק הלואר" אשר מלכתחילה כלל תצפיות על טירות וכניסה לטירת "שנונסו".
כאמור, מלכתחילה לא תוכננו כניסות לאזור הטירות ומטבע הדברים, מזג האוויר הסוער מנע טיולים רגליים בסביבתם. התצפיות התקיימו כמתוכנן ובמקום הטיול הרגלי נוסף ביקור של הקבוצה בעיר "טור" אשר לא הייתה כלולה בתוכנית המקורית.
בכל הקשור לנסיעה לפריז הנסיעה התארכה בשל חסימת הכבישים עקב השלג הכבד שירד.
תגובה:
בטיול מאורגן ייתכנו שינויים מסיבות שונות, לרבות מזג אוויר ועל מדריך הטיול להציע פתרונות אלטרנטיביים להעשרת הטיול וכך נעשה. פתרון: