פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול מאורגן לפריז נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יצאנו בתאריך 5.12.10 בחופשת חנוכה בטיול מאורגן , טיול ששינו את המסלול שבוע לפני דבר ששיבש את הטיול ואפרט על כך: ביום הראשון הגענו ולמחרת היינו ביורודיסני וביום השלשי בפוטורוסקופ עד כאן הכל היה נהדר אבל פה הסתיים הטיול מאחר שנסענו ביום רביעי לראות טירות שבכלל היו סגורות חוץ מאחת וכל כך שלמנו סכום עצום של 200 יורו ל 4 נפשות ולא קבלנו פיצוי על כך , המדריך ידידיה הוריד אותנו מהאוטובוס ללכת לראות טירה , נרטבנו עד שד עצמותיינו ולאחר שראה שהטירה סגורה אמר לנו שנחזור לאוטובוס ברגל שהיה קר וגשום יש לזכר שזה טיול משפחות עם ילדים, ושוב חוזר חלילה הוא טירטר אותנו ולא ראינו שום טירה חוץ מהראשונה.הילדים סבלו ללא אוכל רטובים ועצובי אני מדברת בשם כל האנשים בטיול שבקשו שאכתוב בשמם שמותיהם אצלי.למחרת קיווינו שנטייל בפריז כפי שהובטח לנו אך נסענו מטור לפריז 9 שעות כל אדם נורמלי היה מאבד עשתונות והמדריך הוריד אותנו בלובר ונסע עם 4 אנשים לשייט בנהר הסיין עליו שילמנו אך כבר לא יכולנו לשבת על הטוסיק אחריי 9 שעות נסיעה , הסתובבנו מבלי לראות את מה שהובטח לנו בפריזחזרנו מאוד מאוכזבים. מבקשת בשם כל אנשים הטיול לקבל פיצוי הולם לאכזבתנו מהטיול.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כוני - שרות לקוחות שם ותפקיד:
ראה/י תשובתנו לתלונה מספר 57705, מתאריך 6.1.11. תגובה:
ראה/י תשובתנו לתלונה מספר 57705 מתאריך 6.1.11. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה