פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב מוחלט לטפל בבקשה לשנות תאריך טיסה - הזמנה מס' 3479122 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות פרסומים בדבר כרטיסי טיסה מוזלים, ביצעתי הזמנה באמצעות האינטרנט, כשכוונתי היתה כרטיסי טיסה לתאריכים 02-07 מרץ 2011. (ועל כך אני מוכנה להצביע ב"שבועה" כי כך בוצעה ההזמנה על ידי).
מספר ימים לאחר מכן, ביצעתי באמצעות חב' ארקיע הזמנה למלון בפריז. משקיבלתי את אישור ההזמנה עבור המלון , ובדקתי את שתי ההזמנות (הטיסה והמלון) זו לעומת זו, התחוור לי, לרוע המזל , כי נפלה טעות בתאריכי הטיסה והוזמנו טיסות לתאריך 2-7 בפברואר 2011.
פניתי לחברת ארקיע טלפונית בבקשה לשנות את התאריך, אך לצערי, השיבו פניי ריקם. שלחתי מס' פעמים פקס בנדון לשירות לקוחות ולא זכיתי לתגובה כלשהיא. שלחתי מייל למח' שרות לקוחות והם החזירו אותי למרכז ההזמנות אשר מסרבים בכל תוקף לסייע בשום צורה.

עלבון, כספי, סוג הנזק :
שינוי תאריך הטיסה פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
הזמנת טיסות "ארקיע אקספרס" כפופה לתנאי התקשרות אשר על פיהם, לא ניתן לשנות הזמנה ואף לא לבטלה, אלא בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן.

מבדיקת פרטי ההזמנה עולה, כי במועד בו התקבלה הבקשה לבטל את ההזמנה, לא התקיימו התנאים המאפשרים ביטול על פי חוק הגנת הצרכן ולפיכך ולאור המוסבר לעיל, לא ניתן להיעתר לבקשה זו.

.
תגובה:
הלקוחות פנו ישירות לארקיע וקיבלו תשובה מפורטת ישירות לכתובת הדואר שלהם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה