פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה מאילת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב19.01.11 יצאנו לסופש"ב לאילת.
הטיסה לאילת עברה ללא כל בעיה. אך הטיסה חזרה היתה כבר "אופרה אחרת"
עם נחיתתינו בנתב"ג התברר לנו כי המזוודה שלנו לא הגיעה. משום מה נשארה באילת. לטענת אנשי ארקיע לא היה עליה פתק בידוק בטחוני.
כמובן שעברנו כמו כל הנוסעים את תהליך הבדוק ועל המזוודה הודבקה המדבקה
שאח"כ הועברה והודבקה על הסרט אותו חיברה הדיילת למזוודה. נוסף על כך שמי וכתובתי כולל מס' הטלפון היו גם הם על המזוודה ובקלות ניתן היה לבקש ממני לזהותה טרם העלייה למטוס. אך למי איכפת?
המזוודה עלתה על טיסה מאוחרת יותר והגיעה לנתב"ג רק ב22:30 בעוד אנו הגענו הביתה ב 19:30
מאחר ולא הובטח לנו כי המזוודה תגיע אלינו עוד באותו ליליה, והיו בה דברים יקרים וחיוניים לאישתי נאלצנו לשוב לשדה התעופה ולחזור לביתינו לקראת חצות עם המזוודה האבודה
אכן טיסה מאילת שנסתיימה לאחר למעלה מ7שע' מאז עזיבתינו את בית המלון.
לטיפולכם אודה

גפ
בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תוכן פניית מר גרשון.
במקרה שחל עיכוב בהגעת מזוודה, חברתנו איננה חוסכת מאמצים ומשאבים על מנת לאתרה ולדאוג להבאתה לבעליה בדרך הבטוחה ביותר ובזמן הקצר ביותר האפשרי.
כמובן שגם במקרה הנדון, חברתנו היתה דואגת להעברת המזוודה לנוסע.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה