פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מועד טיסה ביוזמת חברת ארקיע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חברת ארקיע הודיעה לי טלפונית על שינוי זמן המראה. השינוי גורם לאחד מהשניים - איחור בהגעה או לחלופין יציאה מוקדמת תו"כ ביטול שעות עבודה. כוון שהכרטיס שנרכש היה בשיטת LOW COST, ארקיע מרשה לעצמה (גם לפי חוזה) לפעול כך ללא הינד עפעף.
לצערי נאלצתי להסכים להקדים את הטיסה.
משביקשתי פיצוי מינימאלי שאינו מתקרב להפסד האמיתי, נעניתי בשלילה. לדעתי חברה המכבדת את עצמה, אף אם מוגנת בחוזה דרקוני, מפסידה לקוחות בהתנהלות זאת.
לציין כי הפיצוי שביקשתי הנו עקרוני, חסר משמעות כספית. ובכל זאת החברה סירבה ויתר על כך לא נענתה בקשתי לדבר עם מנהל משמרת - זכות מינימאלית.
מבחינתי ומבחינת שאר עמיתיי (הזמנו טיסה ארבעה חברים) - חברה המתנהלת כך ותולה את יהבה בחוזה דרקוני אינה ראויה להמשך התקשרות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה