פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור לטיסה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.12.05 הייתי אמורה לטוס מאילת לשב דב בשעה 07:30 , נבצר ממני להגיע לטיסה זו, ניסיתי ליצור קשר עם ארקיע מהשעה 06:45 ורק בשעה 08:20 נענתי לשיחה,ביקשתי לאחר את הטיסה למועד אחר ונאמר לי שאי אפשר, ואין באפשרותי להשתמש בכרטיס יותר, פניתי במכתב והסברתי שאני טסה כל שבוע מאילת לשדה דב ללימודים ואני לקוחה קבועה שלהם וקצת התחשבות, אני קונה כ.טיסה בכמות לצורך הלימודים,בתאריך 05.01.06 התקשרתי לשרות לקוחות בת"א וענתה לי אסתי בצורה חד משמעית שאין מה לעשות, אבקש את עזרתכם.מס' ההזמנה 12825251
כספי סוג הנזק :
החזר הכרטיס טיסה פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי- אחראית פנ שם ותפקיד:
חיוב כספי בגין אי הופעה לטיסה, או במקרה שהודעת ביטול נמסרת פחות משעתיים לפני מועד הטיסה, הינו חלק בלתי נפרד מהתנאים לפיהם נרכש כרטיס הטיסה.
חיוב זה, נקבע בין היתר, מכיוון שמרגע בו נעשתה הזמנה, הבטיח הנוסע לעצמו מקום בטיסה וחברת התעופה נמנעה לשווקו לנוסעים אחרים ומנעה מהם אפשרות להזמין מקום מבעוד מועד לטיסה הנוחה להם.
אין כל הצדקה להתייחס לחיוב הכספי כאל קנס ובהתאם לכך נמנעת חברתנו מלנקוט עמדה כלשהי ביחס לנסיבות בעטיין לא ניצל הנוסע את המקום שנשמר עבורו בטיסה.
לשירות נוסעינו ניתן לבטל הזמנות 24 שעות ביממה בקו הטלפון המיוחד לביטולים שמספרו 6903765-03. (מספר הטלפון מצויין במענה הקולי בשעות בהן משרדי ההזמנות והמוקד הטלפוני אינם פעילים)
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה