פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על יחס גרוע (משפיל) מצד הדיילות בטיסה נושא התלונה:
יולזרי רחמים שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏27 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


3/5/2011

שמי רחמים יולזרי.

בתאריך 27/4/2011, טסתי בטיסה IZ 344, מ- BRESCIA - איטליה לנמל התעופה בן גוריון.

אני לא מתייחס לעיכוב של ההמראה.

קיבלתי ב-CHECK IN, מקום בשורה 2, כסה C.

בעליה למטוס - דיילת אחת הצביע על המקום בו אני אמור לשבת - בכסא ליד ישב כבר אדם ועל המושב שאני הייתי אמור לשבת בו, היה מונח תיק.

דיילת אחרת ניגשה אלי ואמרה לי בצורה די גסה שזה לא המקום שלי. שאלתי - איפה אני אמור לשבת ונעניתי " בשורה 31" ללא הסבר וללא התייחסות אחרת.

אני רוצה להסביר לכם מה זה שורה 31 במטוס הזה.

* בשורה הזאת יש 4 מושבים.

* כסא אחד היה תפוס על ידי חבילה די גדולה של אריזות "קל-קר".

* בכסא השני היו מונחים התיק וציוד של הדיילים.

* בשורה הזאת, לא ניתן להטות את המושב אחורה כפי שקיים בכל הכסאות האחרים במטוס.

* בנוסף האיזור צמוד לאיזור של "המטבח". ריחות, צפיפות של אנשים.

* האנשים ממתינים לכניסה לשרותים מחוץ ל"מטבח" - נוצרת צפיפות ואנשים נשענים על המושב וכל מי שיושב בו.

* התאים לאיחסון מעל המושבים תפוסים על ידי ציוד של הדיילים. גם ציוד אישי שלהם. אני ספרתי שלושה תאים מכל צד שהיו תפוסים במלואם. זאת אומרת של-12 נוסעים לפחות לא היה מקום לשים את המטען שלהם.

כל זה הפך את הטיסה למאד לא נוחה. בנוסף זה הרס לי את כל ההנאה שהיתה לי בטיול.

לדעתי אסור לנוסע ששילם מכספו - לשבת בשורה 31 במטוס מהסוג הזה.
עלבון סוג הנזק :
שינקטו צעדים שדברים דומים לא יחזרו על עצמם. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה