פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שנוי מועד טיסה , חוסר שירות ופצוי כספי נושא התלונה:
גרינברג אברהם שם/כינוי:
‏שבת ‏07 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שבת הייתי צריך לטוס לשדה דב בשעה 16:30 ויום קודם הוקדמה הטיסה לשעה 16:00 קורה, וביום שבת בשעה 14:00 קיבלתי טלפון נוסף הטיסה הוקדמה לשעה 15:30 אבל נחיתה בבן גוריון. אני לא חייב לשאת את הפלאפון כל היום פתוח אךבמקרה קיבלתי את השיחה , והגעתי בזמן הכל היה בסדר, ונאמר לי שתהיה הסעה לשדה דב, אך לצערי הגענו לבן גוריון אף אחד מנציגי ארקיע לא מכוון ולא מוסר מידע אודות ההסעה.
נאלצתי להגיע לדלפק ארקיע לאחר המתנה של 40 דקות אך לצערי אמרה לי דיילת תמתין תהיה הסעה , תשובה מספקת.
לאחר המתנה של כ-שעה מדוע לקחתי מונית לשדה דב , האם כך משרתים את הציבור הנאמן לארקיע.
אני מבקש החזר הוצאות של המונית או לחלופין פצוי בעלות המונית באחת מטיסותי הבאות וזאת על מנת להגיע לערכאות .
לא יתכן בעולם שיש עיכוב ויכול להיות , שיבושים יכול להיות אך יש לתת מענה הולם לנוסע בגין שיבושים שנגרמים לחברה ואותי זה לא מעניין אני מבקש פצוי הולם בגין תקלה שלא פתרתם בטיסה IZ 1842 TLV 7.5.2011
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו הפנייה קשורה למשבר הדלק וכל ההתנהלות ביום האירוע היתה באחריות רשות שדות התעופה.
לחברתנו נגרמו נזקים כבדים. בנסיבות שנוצרו פעלנו כמייטב יכולתנו לספק את השירות הטוב ביותר.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה