שנוי מועד טיסה , חוסר שירות ופצוי כספי |
נושא התלונה: |
גרינברג אברהם |
שם/כינוי: |
שבת 07 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שבת הייתי צריך לטוס לשדה דב בשעה 16:30 ויום קודם הוקדמה הטיסה לשעה 16:00 קורה, וביום שבת בשעה 14:00 קיבלתי טלפון נוסף הטיסה הוקדמה לשעה 15:30 אבל נחיתה בבן גוריון. אני לא חייב לשאת את הפלאפון כל היום פתוח אךבמקרה קיבלתי את השיחה , והגעתי בזמן הכל היה בסדר, ונאמר לי שתהיה הסעה לשדה דב, אך לצערי הגענו לבן גוריון אף אחד מנציגי ארקיע לא מכוון ולא מוסר מידע אודות ההסעה.
נאלצתי להגיע לדלפק ארקיע לאחר המתנה של 40 דקות אך לצערי אמרה לי דיילת תמתין תהיה הסעה , תשובה מספקת.
לאחר המתנה של כ-שעה מדוע לקחתי מונית לשדה דב , האם כך משרתים את הציבור הנאמן לארקיע.
אני מבקש החזר הוצאות של המונית או לחלופין פצוי בעלות המונית באחת מטיסותי הבאות וזאת על מנת להגיע לערכאות .
לא יתכן בעולם שיש עיכוב ויכול להיות , שיבושים יכול להיות אך יש לתת מענה הולם לנוסע בגין שיבושים שנגרמים לחברה ואותי זה לא מעניין אני מבקש פצוי הולם בגין תקלה שלא פתרתם בטיסה IZ 1842 TLV 7.5.2011
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|