פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה שהיתה אמורה לנחות בשדה דב ונחתה בארקיע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.5 היתי אמורה לטוס מאילת לשדה דוב. הטיסה היתה אמורה לצאת בשעה 10.15. הטיסה נדחתה עקב בעיות בדלק. חיכנו בשדה בסבלנות הטיסה יצאה בשעה 12.40. אף אחד לא טרח לאומר לנו שהיא תנחת בנתב"ג. רק שהגענו לדלפק לפני העליה לטיסה נאמר לנו שהטיסה תנחת בנתב"ג. האוטו שלי חנה בשדה דב . כאשר נחתתי בבן גוריון. ניגשתי לדלפק ארקיע וביקשתי לברר כיצד אגיע לשדה דב. בבירור של הנציגה שהסבירה לי שבטיסה הקודמת היה שאטל לשדה דב. האחראי עליה בשם אייל מסר שעלי להסתדר בכוחות עצמי.
היתי עם מזוודה מאוד כבדה. נאלצתי לקחת מונית לשדה דב במחיר של 134 ש"ח
שלא נדבר שהטיסה לשדה דב וממנו הרבה יותר יקרה מנתב"ג. . אך היות ולא דאגתם לפתרון ההגעה לשדה דב. אני דורשת את הכסף ששילמתי עבור המונית יש בידי קבלה. מחכה לתשובה מהירה
החזר הוצאות כספיות פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו הפנייה קשורה למשבר הדלק וכל ההתנהלות ביום האירוע היתה באחריות רשות שדות התעופה.
לחברתנו נגרמו נזקים כבדים. בנסיבות שנוצרו פעלנו כמייטב יכולתנו לספק את השירות הטוב ביותר.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה