|
|
|
|
|
|
ביטול חופשה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 1 ביוני 2011 בשעות הבוקר שוחחתי עם נציג ארקיע בשם ירין בבקשה לקבל חבילת נופש לאילת כולל טיסות לתאריכים 16 עד 19 ביוני. קיבלתי הצעה לגולדן טוליפ אילת עם טיסות מחיפה (לאחר שוידאתי שמדובר בחיפה) בסך כ-3,200 ש"ח. הוא השאיר לי טלפון שלו ואני התפניתי לקחת חופש מהעבודה אך כשחזרתי להזמין, ענה לי נציג אחר וטען שהמחיר שגוי ומדובר בחבילת טיסות מבן גוריון, המחיר מחיפה הוא 1000 ש"ח יותר. שוחחתי עם אחראית המשמרת שלהם בשם חלי שטענה בסתמיות שמדובר בטעות של הנציג ואין מה לעשות עם זה. הסברתי שלקחתי חופש מהעבודה אך זה לא הזיז לנציגה.
הנציגה היתה חוצפנית ולא אכפתית. יש מה לעשות במקרה כזה? אולי אפילו שנגיע למחיר באמצע? ממש חבל לנו כי היה לי ממש קשה להשיג את ימי החופש
מחכה לתשובתכם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני רוצה לקבל את החבילה שהציע לי הנציג או לפחות הנחה משמעותית מהמחיר שביקשו ללא טעות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|