פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה שיצאה מוקדם יותר חברת ארקיע נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 21/6 הזמנתי שלושה כרטיסים מאילת לחיפה... לתאריך 22/6 בשעה 12:50... עקב שיפוצים בכבישי הגישה לנמל התעופה הגענו 5 דקות לפני הזמן המבוקש... כמו כן פנינו אל המנהלת התורנית שהייתה בדלפק של ארקיע ושאלנו מה קורה לגבי הטיסה... בשיא חוצפתה של המנהלת התורנית היא הודיעה לנו שאיחרנו והמטוס זה לא אוטובוס והוא לא יחכה לנו... מה שמעצבן שהטיסה יצאה לפני הזמן כי גם עוד אנשים פספסו את המטוס ביקשנו להעביר את הטיסה למחרת בבוקר בטענה שהרכב שלנו נמצא בשדה תעופה חיפה אבל אותה זה ממש לא מעניין או פיצוי כספי כי כרטיס טיסה לחיפה זה לא אותו סכום לשדה דב וגם אז זה לא עניין נתקלנו באטימות חוסר מוטיבציה לעזור וזילזול כלפי הלקוח .
ומה יותר מרגיז העלו אותנו לטיסה לשדה דב שאמורה להיות באוויר כבר 13:50 אבל לא טסנו רק 14:05 זה מותר לחברה לאחר אבל ללקוח אסור וגם אסור לבוא בטענות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו דואגים להנחות את סוכננו וציבור לקוחותינו להגיע לטיסה לפחות שעה לפני המראה; לצערנו, מועד התייצבות הנוסעים לטיסה היה בזמן בו הטיסה היתה סגורה. יש לציין כי טיסה זו המריאה במועד המתוכנן.
נוסע אשר אינו מתייצב לטיסה מבלי שביטל את הזמנתו מבעוד מועד, מחויב בתשלום כרטיס הטיסה. יחד עם זאת, אין אנו נוקטים עמדה ביחס לנסיבות אי ההגעה לטיסה ואנו עושים כל מאמץ לאפשר לנוסע שאיחר, לטוס באותו יום, ללא כל תוספת תשלום, על בסיס מקום פנוי אם הדבר מתאפשר כפי שהתאפשר ביום טיסת הנוסעים.
נבקש להבהיר כי איזור השיפוצים בכביש הגישה לשדה התעופה הינו מרחק הליכה קצר מהטרמינל.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה