פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקוב בטיסה והריסת ציוד אישי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.06 ביום ראשון הייה לנו טיסה בשעת צהריים במהלך ההמתנה הודיעו שהטיסה תתעקב ובמקום להגיע לאילת ב15:00 הגענו בשעה 17:00 עיקבו אותנו שעתיים בשדה סוף סוף הגענו לאילת וכשקיבלנו את המזוודות שחשוב לציין כי אלו היו מזוודות חדשות לחלוטין הם הגיעו אלינו שבורות . הגלגלים ומעמד המזוודה חשוב לציין כי זה קרה בשני המזוודות !!!! עוגמת הנפש והזלזלול פשוט לא האמנו נשרף לנו יותר מחצי יום ונשברו לנו גם המזוודות אם נראה לכם שהסיפור נגמר אז זהו ממש לא , בחזור בתאריך 23.06 שוב אותו מקרה עיקוב של שעה עד שהמטוס הגיע לשדה באילת , חשוב לציין כי השלמנו עם האיחורים והעיכובים אבל כשעגנו לנתבג ווהמתנו למזוודות השבורות שלנו יותר משעה כי כנראה שכחו אותם באילת !!! חשוב לציין כי השרות הייה מזעזע מעליב ומתסכל כשסוף סוף הגיעו המזוודות ניגשנו לעמדת השרות והנציג אומר לנו שאין אחריות על גלגלים חשוב לציין כי ביקשנו מהדילת לשים מדבקה של שביר והמזוודות הגיעו יותר הרוסות מהפעם הראשונה ידית קרועה ושריטת וקילופים במזוודות אבל זה לא שינה לו זאת המדיניות . פשוט עוגמת נפש חוסר התחשבות זאת לא הפעם הראשונה שטסנו עם חברת ארקיע אך בהחלט זאת הפעם ההאחרונה יומים שרפתם לנו מהחופשה ושני מזוודות הרסתם לנו פשוט בושה !!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
טיסות הגברת חושן המריאו באיחור בשל גורמים הקשורים ברשות שדות התעופה וגורמים הקשורים בביטחון.
ארקיע עושה כל מאמץ להבטיח שכל הטיסות תבוצענה כמתוכנן, בכפוף למחויבותנו המוחלטת לבטיחות הטיסה.
יחד עם זאת לצערנו, ענף התעופה מושפע מאילוצים רבים, העלולים לגרום לשיבושים במועדי ההמראה והנחיתה.
במקרים רבים שינוי בלוח זמנים בתחילת היום משפיע על כל מערך הטיסות בהמשך.
אנו עושים כל מאמץ לעדכן את לקוחותינו מבעוד מועד, בדבר כל שינוי במועדי הטיסות, כאשר הדבר ידוע מראש ואפשרי.

בכל הנוגע לנזק הנטען למזוודה, מטבע הדברים מטפלת חברת התעופה אך ורק בנזקים, אשר נגרמו במהלך השינוע או הטיסה וכדי ללמד כי אלה הם פני הדברים, על הנוסע להציג את הנזק מיד עם גילויו, בפני אחד מנציגינו בשדה התעופה; הנציג בוחן את סוג והיקף הנזק ואם מתברר כי מדובר בנזק שבאחריות חברת התעופה, מקבל הנוסע במקום, אישור לתיקון המזוודה בחנות מורשית, על פי רשימה הנמסרת לו.

בהתאם לכך, אם הנזק למזוודות, הוצג ואושר בשדה התעופה, יש למסור אותן באחת מהחנויות המורשות על פי הרשימה שנמסרה לכם, בצירוף טופס האישור המקורי שנמסר בשדה התעופה. ואולם, באם לא הוצג הנזק לנציגנו בשדה התעופה, לא נוכל לצערנו, לטפל בתיקון המזוודות.

בברכה
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה