שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
טיסות הגברת חושן המריאו באיחור בשל גורמים הקשורים ברשות שדות התעופה וגורמים הקשורים בביטחון.
ארקיע עושה כל מאמץ להבטיח שכל הטיסות תבוצענה כמתוכנן, בכפוף למחויבותנו המוחלטת לבטיחות הטיסה.
יחד עם זאת לצערנו, ענף התעופה מושפע מאילוצים רבים, העלולים לגרום לשיבושים במועדי ההמראה והנחיתה.
במקרים רבים שינוי בלוח זמנים בתחילת היום משפיע על כל מערך הטיסות בהמשך.
אנו עושים כל מאמץ לעדכן את לקוחותינו מבעוד מועד, בדבר כל שינוי במועדי הטיסות, כאשר הדבר ידוע מראש ואפשרי.
בכל הנוגע לנזק הנטען למזוודה, מטבע הדברים מטפלת חברת התעופה אך ורק בנזקים, אשר נגרמו במהלך השינוע או הטיסה וכדי ללמד כי אלה הם פני הדברים, על הנוסע להציג את הנזק מיד עם גילויו, בפני אחד מנציגינו בשדה התעופה; הנציג בוחן את סוג והיקף הנזק ואם מתברר כי מדובר בנזק שבאחריות חברת התעופה, מקבל הנוסע במקום, אישור לתיקון המזוודה בחנות מורשית, על פי רשימה הנמסרת לו.
בהתאם לכך, אם הנזק למזוודות, הוצג ואושר בשדה התעופה, יש למסור אותן באחת מהחנויות המורשות על פי הרשימה שנמסרה לכם, בצירוף טופס האישור המקורי שנמסר בשדה התעופה. ואולם, באם לא הוצג הנזק לנציגנו בשדה התעופה, לא נוכל לצערנו, לטפל בתיקון המזוודות.
בברכה |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|