פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות החברה מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.5.11, העברתי הזמנה דרך חברת ארקיע לנופש במלון אגמים.
החופשה הוזמנה דרך עמותת הרווחה של עובדי בזק, בניכוי סבסוד שנתי המגיע לעובד, ואת היתרה נאמר כי עלי לשלם לאחר שיצרו איתי קשר, היתרה לתשלום עפ"י בקשתי היתה חמישה תשלומים בצקים, ועפ"י ההסדר של חב' בזק.

עד אתמול 28.6.11, לא נוצר עימי קשר וזאת למרות שעשרות פעמים התקשרתי וביקשתי מהבחור שמולו עשיתי את ההזמנה שיחזור אלי, פעם הוא בחופש, פעם בהפסקה ופעם אלוהים יודע מה ... היום לאחר שהופנתי ע"י הנהלת ארקיע, קיבלתי טיפול בעבור ההזמנה ואז נאמר שאת התשלום אצטרך לבצע במזומן היות ואין שבעה ימי עסקים אחורה....מיותר לציין שחברת ארקיע מלכדה אותי בדרישה לשלם במזומן את יתרת החופשה סכום שאינו מצוי בכיסי במזומן... זאת פעם ראשונה שהזמנתי חופשה דרכם וככל הנראה גם האחרונה.
יחס הפקידים מזלזל ומתנשא, סרבו להזדהות בשם מלא, ואחד העביר אותי לשני ללא נלקח מס' הטלפון שלי פעמים רבות, אך אף אחד לא טרח להשיב לפניתי.

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה