פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מחפירה של נוסעים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בטיסה לברצלונה 23/6 15:00 עלתה קבוצה של בזק עם התנהגות מבישה כמו בשוק ויותר מזה ניתנה להם האפשרות לקבל מידע בכרוז על אוטובוסים וכו' ויום הולדת לאחד העובדים ממש מעניין אותי, בתור נוסעת פרטית שמשלמת מחיר מלא 467$ אני מצפה שצוות העובדים כולו של ארקיע יידע לטפל במצבים כאלה או יפצה אבל בטיסה חזרה 30/6 הוסיפו שמן למדורה הושיבו אותי 10 שורות רחוק מבעלי ליד המטבח כאשר המטבח מתנהל כפיצוצייה הלוך ושוב וכשביקשתי לסגור את הוילון אמרו לי שהם צריכים לשרת את הנוסעים אני לא צריכה חושך או מעט שקט אני אוויר הכל ב"סבבה" זאת האוירה מקצועיות לא היתה שם, אכזבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה