פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסת ארקיע מרודוס 072 בתאריך 3/7 שהייתה אמורה לצאת מרודוס בשעה 4 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חזרנו אתמול מחופשה מקסימה ברודוס.
כפי שנתבקשנו אישררנו את הטיסה לילה קודם. הודעה נשלחה למלון. שעלינו להגיע לשדה התעופה בשעה13 -3 שעות לפני הטיסה ואכן כך -ב12:20- הגיע האוטובוס שאסף אותנו מהמלון.
למרבה הצער הייה עיכוב בטיסה ונאלצנו לחכות בשדה התעופה עד השעה 7:30 בערב. עם 2 ילדים. סיוט!!!!! 6 וחצי שעות ,שדה קטנטן,רעש נוראי, העיכוב היה ידוע מראש מדוע לא אפשרו לנו את המידע הזה !!

השעה 4 פורסמה בשדה ובכל פעם דחו את הטיסה ברבע שעה.
כשבארץ כל המידע פורסם!!
חוסר הוודאות והדחייה של כל מי שפנינו אליו מאוד הכעיסו והותירו אותנו חסרי אונים.
יתרה מכך- דרשו מאיתנו להשאיר את כל הנוזלים בכניסה. בשדה קפיטריה קטנה שלא מקבלת אשראי, אין איפה למשוך מזומנים. בשעה 6:30 אחרי התרעמות גדולה הוציאו לנו סנדביצים ומיים. . . . כמו שכתבתי קודם- סיוט.
צר לי שחופשה נפלאה נגמרה כך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה