פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת חופשה , אי תאום והרבה סבל ! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

הנדון : מכתב תלונה
חופשה לברצלונה עם ארקיע טיסה IZ 271-IZ 272
א,ג, נ,

שלום רב ,
לאחר חופשה עם חברת ארקיע , אני מעבירה אליכם מכתב תלונה זה ומקווה בכל ליבי לקבל הסבר על החופשה הקשה שעברתי , על חוסר האינפורמציה , על חוסר האכפתיות ויותר מהכול על חוסר החופשה בכל הסיפור הזה .

קודם לכן כשבועיים לפני הטיסה בעלי רצה להפתיע אותי וסגר חופשה דרך ארקיע , הנציגה הראשונה הייתה נחמדה מאוד וסגרה את החופשה רק שחכה לציין בפניו שישנה אפשרות לרכישת כרטיסי טיסה זולים מאילת בגלל היותנו תושבי אילת , ושכחה לסגור את המלון שבעלי ביקש ולכן המלון לא אושר ואחרי מס' ימים שבעלי התקשר לבדוק מה קורה נאמר לו שאין אישור להזמנה ויש אישור על מלון מרוחק מהעיר כ15 דקות ואין מה לעשות במידה ואנו לא נסכים לא נקבל שום מלון אחר וזאת ברירת המחדל .,( בעלי הסביר לנציג שאני בחודשי הריון ראשונים ואין לנו אפשרות ללכת כל היום ואנו מתעקשים ומוכנים להוסיף כסף בכדי להיות במלון קרוב למרכז העיר כפי שביקשנו תחילה וכפי שהובטח תחילה , אך לשווא )
הדבר המעניין הוא שאתה פונה לחברת מכירת חופשות אחרת מסבירים לך שאינך יכול לבטל בחברת ארקיע ולהזמין דרכם בגלל שלא תוכל לעלות על שום טיסת ארקיע .

מפה הסיפור רק הולך ומסתבך , בלית ברירה הזמנו כי ידענו שזו ההזדמנות היחידה שלנו לצאת לחו"ל ומכיוון שאין אפשרות להזמין בחברה אחרת "התפשרנו" והחלטנו לתת צ'אנס , בשדה התעופה ב30.06.11 כאשר הגענו הטיסה הייתה אמורה לצאת ב15:00 אך למעשה יצאה ב 17:30 , (בטיסה ללא טלוויזיה ללא מוזיקה וללא נוחות כלל )
כאשר נחתנו בברצלונה ידענו מראש שהנסיעה אורכת כ15 דקות מהשדה למלון אך במקום קיבלנו שעתיים נסיעה .
הגענו למלון ב24:30 בלילה גמורים מעייפות ללא אוכל כי הכול היה סגור וכל היום פשוט התבזבז.
(ישנם 8-9 תחנות פיזור עד ההגעה למלון במקום לקחת הסעה של שני מיניבוסים ולפזר את האנשים המותשים והעייפים מהטיסה הלא נעימה תוך חצי שעה שעה !)
כמובן שבברצלונה היינו עייפים מאוד כי המלון רחוק ומצריך נסיעה של רכבות , הליכה ברגל וכ"ו
ביום ראשון ה03.07.11 האיסוף התבצעה מהמלון בשעה 18:00 ושוב נסיעה של שעתיים וחצי לשדה ,
(ממש מסע כומתה )כאשר מגיעים לשדה התעופה בברצלונה מגלים אנו איחור בטיסה של שעתיים אך בפועל טיסה שאמורה לצאת ב22:40 יוצאת ב02:40 ( עוד 40 דקות בישיבה במטוס ) עוד דבר מעניין שכאשר פוסעים לכיוון חתימת הדרכונים לא יכולים להגיע לדיוטי פרי ולא יכולים לצאת מהמתחם אשר ממתינים לטיסה - כלא במלוא מובן המילה ישבה של 6 שעות !!!! בשדה התעופה ללא אוויר פתוח , ללא מזון נורמאלי כי יש רק מקדונלס וגם נסגר ב22:00 ואף אחד מנציגי ארקיע בארץ ובעולם לא מכינים אותך לתהליך הזה לא מסבירים והמון ישראלים שגם כך עייפים , מותשים מחופשה של בקושי יומיים בכללי כעוסים ויושבים במין כלא במשך 6 שעות , אף אחד מעובדי ארקיע אינו מציע שתייה או כריך וכך גם הטיסה , מטוס מוזנח , ללא טלוויזיה וללא מנוחה כלל .
וזה לא הסוף מכיוון שהטיסה התעכבה לא הספקנו לטיסתנו לאילת ב07:40 והפסדנו את כרטיס הטיסה שלנו לאילת ואי הגעתנו לעבודה ביום זה , רכשנו כרטיסי טיסה חדשים בשווי של 542 ₪ ! מחברת ארקיע כמובן, שלא היו מוכנים לבוא לקראתנו והמנהל בשדה התעופה בבן גוריון אפילו היה כל כך "נחמד " שנתן לנו להמתין עוד כ20 דקות עד שיתפנה אלינו .
אילו הסיפור לא היה אמיתי לעולם לא האמנתי שבמקום חופשה אסבול ואחזור עייפה כפי שחזרתי לארץ
אנו זוג צעיר עם ילדה בת שנתיים והריון בחודשים הראשונים שבסה"כ רצו לצאת לחופשה קצרה ומהנה
עם חברה אמינה בלי יותר מידי כאבי ראש ובמקום זאת קיבלנו חופשה של סבל , נסיעות ארוכות שהיה ארוכה בשדות התעופה , הליכה מרובה ברגל , והרבה כאב ראש .
אני חייבת לציין שוב שהסיפור הוא אמיתי לחלוטין והאמת שגם אני לא מאמינה לגודל הבעיות, האי תיאום בין הדברים , והסבל שנגרם לאדם המשלם ממיטב כספו בכדי לצאת לחופשה קצרה !!!
זה מכעיס אותי מאוד הסיפור הזה ומכעיס אותי עוד יותר שאני צריכה להתלונן על חופשה שהייתה אמורה להיות מהנה ונעימה .

אני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש בזבוז הזמן היקר ,בזבוז הכסף הרב והסבל הרב שנגרם לנו עם חברת ארקיע .

מצפה להתייחסות רצינית ולתשובות בהקדם .

נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה