|
|
|
|
|
|
מזוודה שנקרעה ונפגמה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב6/7/11 חזרנו בטיסה IZ352 מקייב. קיבלנו מזוודה עם גלגל וכל המבנה שלו שבור,וכן קרע בגב המזוודה וקרעים משני צידי הידית. יש לציין שהמזוודה חדשה לגמרי,היא נקנתה ב30/6/11. מיד התלוננו על הנזק בדלפק ארקיע בשדה. הנציג בשם ישראל דיבר אלינו בזלזול ובאדישות מופגנת. רק לאחר התעקשותנו הסכים לתת לנו טופס על התלונה.טופס שמסיר אחריות מחברת ארקיע .כתוב בו שארקיע אינה אחראית לנזקים אלו. לפי הכתוב בטופס נראה שאינם לוקחים אחריות לשום נזק?!?! שלחנו מייל לארקיע למחרת ,עם תמונות של המזוודה וכן קבלה על קנית המזוודה.לצערנו לא קיבלנו שום תגובה. נשמח לתגובות ולעזרה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|