פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בחפצים אישיים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני חיילת וכשעליתי לטיסה באחד מימי א' שכחו להעלות את התיק שלי למטוס (דבר שהינו ופייני, כל טיסה עושים זאת למישהו אחר- גם לי קרה), אך עד פעם הזו לא התרגשתי כיתמיד דאגו להחזיר לי את התיק שלם ובמלואו עד לבסיס, בפעם האחרונה הבטיחו להחזיר לי את התיק באותו היום, אך מסתבר שהיו מס' מחדלים ובמס' טיסות שהגיעו לאילת התיק לא הגיע, התיק הגיע אליי יום למחרת כשחפציי סדוקים לאור הטלטולים הרבים שכנראה בר וחומרים נזלו בו (אולי היה זמן רב בשמש) החומרים שנהרסו לי הם: סדקים בלפטופ, פודרה (מאוד יקרה של גרלן- שכולה חזרה מפוררת), סרום (מאוד יקר שחצי מתכולתו היה בתוך התיק)
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה.

כחברת תעופה הדואגת לרווחת נוסעיה, אין אנו חוסכים מאמצים ומשאבים לאתר כבודה חסרה ולדאוג להבאתה לבעליה, בזמן הקצר ביותר האפשרי. מיד עם היוודע לנו דבר העיכוב בהגעת כבודתך, עשו אנשינו את מירב המאמצים לאתרה ולשלחה מהר ככל שניתן.

מטבע הדברים מטפלת חברתנו אך ורק בנזקים, אשר נגרמו במהלך השינוע או הטיסה ובהתאם לכך, על הנוסע, להציג את הנזק מיד עם גילויו.

יתירה מכך, חברת "ארקיע", ככל חברות התעופה בעולם, נושאת באחריות לכבודת נוסעים, הכוללת חפצים אישיים, ביגוד וכדומה, אולם בהתאם לחוזה התובלה אינה נושאת באחריות לטובין שבירים ואו/ ברי קלקול ו/או יקרי ערך.

לאור האמור לעיל, לצערנו לא נוכל לשאת בעלות כלשהי.

בברכה,
שירות לקוחות
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה