פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירותים בזמן טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 14/7/11 חזרנו מרודוס בטיסה IZ72 ונדהמנו שבמקום לקבל מים ועוגה הציעו לנו מכירת משקאות וכריכים ומי שביקש מים היה צריך לקום למטבחון ולקחת בעצמו.
זאת חוצפה שחברת תעופה או ההנהלה מחליטים על שינוי מידיי בזמן שביום א/ 10/7/11 טסנו והכל היה כרגיל קיבלנו משקה ועוגה.
התאכזבתי מחברת ארקיע את כספי שילמתי עבור הטיסה וקבלת השירות הנילווה מצפה להתייחסותכם
I סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה