פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה להחזיר לי 70 דולר שהוספתי על מקומות מעודפים כאשר אנשים אחרים לא הוסיפו שקל על המקומות המעודפים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
.אנחנו טסנו בטיסת ארקיע מסטוקהולם לבן גוריון (מספר טיסה: 548) ושלמנו 470 כתר (זה בערך 70 דולר) נוספים על שני מקומות ליד יציאת חרום.
הטיסה הייתה בעייתית ביותר. ראשית כל הייתה בעיה במטוס והמטוס עדיין עלה לאוויר לאחר עבודות תיקון של שעה וחצי, בזמן ההמראה והנחיתה נשמע צליל מזעזע והמטוס נפל ולא נחת. המקומות לא היו נוחים בכלל ההבדל רק במרווח לרגליים. בנוסף בזמן ההמראה הדיילת העירה את אמא שלי משינה ואמרה שאנחנו חייבות להיות ערניות בזמן המראה ונחיתה בגלל שזה יציאת חרום! בשביל מה שלמתי 70 דולר? בשביל שיעירו אותי?
אבל זה עוד לא הכל!
שלושת המקומות ממולינו שגם הם יציאת חרום היו ריקים כי אף אחד לא שלם אליהם. בזמן ההמראה אחד האנשים פשוט קם והתיישב במקום היקר ליד החלון. הדיל ניגש אליו ואמר לו שהוא חייב לחזור למקום שלו כי אילו מקומות יותר יקרים. האדון חזר, אך כאשר הדיל הסתובב האדון בריצה קפץ והתישב במקום הזה שוב. הדיל ראה אותו שמה שוב, אך במשך כל הטיסה לא אמר לו מילה!!! וכל הטיסה האדון ישב שמה ללא תוספת תשלום.
אבל זה עוד לא הכל!!!
אני קניתי את המקומות הללו בגלל שאמא שלי לא הרגישה טוב ודיילת קרקע אמרה לי שהיא לא יכולה לעשות שום דבר ושאם אני רוצה, אז אני צריחה לשלם ולקבל מקומות מעודפים. כך עשיתי.
אחרי 5 דקות מרגע ההמראה ניגשה גברת לדילת ואמרה לה שהיא מרגישה לא טוב, הדיילת העבירה אותה למקום היקר מבלי תוספת תשלום!!! אך גם זה עדיין לא סוף הסיפור. בעלה של הגברת שבכאילו הרגישה לא טוב גם היצתרף לשבת לידה מבלי להוסיף שקל אחד. הגברת ובעלה הרגישו מצויין במשך כל הטיסה.
מה זה צריך להיות? זאת הפליה! אחד משלם והאחר לא?
אני דורשת שתחזירו לי את 70 הדולרים שאני שלמתי.
בברכה, מריה

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה