פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התחשבות בלקוח וטיפול לא הולם נושא התלונה:
לוי מירי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב-20/4/11 סגרתי עם ארקיע דיל טיול בר מצווה למשפחות הולנד צרפת ובלגיה שילמתי בגין טיול זה 4600$ במזומן. לאחר שפתחתי תוכנית חיסכון לטיול זה.
ב-17/7 יום לפני הנסיעה נפלתי ושברתי את הרגל.
פניתי לארקיע על מנת לדחות את הטיול לסוכות והם ברוב חוצפתם ביטלו את ההזמנה ולא מוכנים להחזיר את הכסף מלבד 300$ לערך מיסי נמל. אני דורשת כי לא יקחו ממני את כל כספי וכי התחשבו במצב ויפסיקו לטלטל אותי אחד לשני וכי יקנסו בסכום הגיוני בכדי שאוכל כן לקחת את בני לטיול הנ"ל/
לפי שיחה עם נציג שירות ייתכן כי החבילה שלי נמכרה למשפחה אחרת.
כספי סוג הנזק :
להעביר לי את הכסף לטיול הבא שיוצא ליעד פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה