פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמבוליפט שלא קיים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדה דב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בן זוגה של אימי נזקק לאמבוליפט (מסוע לכסאות גלגלים) בעליה וירידה מהמטוס. בשמונת השיחות שביצענו למוקד שירות הלקוחות, כולל לשדה התעופה בעצמו, נאמר לנו מפורשות שקיים אמבוליפט תקין ושהבקשה להמצאות אחד בזמן הטיסה של אימי ובן זוגה אכן רשום.
אולם כשהגיעו לשדה נתגלה כי לא קיים כלל אמבוליפט ובן זוגה של אימי נאלץ לעבור השפלה בצורת נשיאתו על ידי 4 אנשי צוות קרקע לעיני כל אל המטוס...
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא לשקר ללקוחות בנוגע לנושא כל כך רגיש וכמובן שהתנצלות בכתב על עוגמת הנפש וכל פיצוי אחר שיעלה על דעתם. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מאמינים כי חייבת להיות רגישות רבה לצרכים מיוחדים של נוסעים המוגבלים פיזית והנכים ובהתאם אנו עושים כל מאמץ לנהוג כך.
לצערנו האמבוליפט התקלקל,אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה וכמובן חברתנו דאגה לתקנו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה