פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הודעה בדבר תשלום נכון נושא התלונה:
תורג'מן קרן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

מספר הזמנה : 3841178
בתאריך 5.6.11
עלינו על טיסה מאילת לבן גוריון בשעות הבוקר המוקדמות ,הטיסה הוזמנה יום לפני (שבת) טלפונית ע"י נציגת שירות , ההזמנה בוצעה ע"י יאיר וקנין ,הוזמנו 4 כרטיסים כיוון הלוך.
לאחר הטיסה נוכחתי לדעת באמצעות חברת האשראי שחויבתי בסכום אחר מהסכום שהוצע ע"י נציגת השירות. הסכום שהוצע היה 169 שקלים , והחיוב באשראי היה 220 שקלים (לכול ארבעת הכרטיסים).בנוסף לכך הנציגה לא פירטה חיובים נוספים שאינם כללו את ההזמנה (כגון תוספת על מזוודה , 20 שקלים לכול ארבעתנו , הנוסעים ).

אינני לקוחה קבועה של חברת ארקיע ,שכן זאת הפעם הראשונה שאני טסה , ולצערי לא אחזור להשתמש בשירותכם שוב,בגלל הנזק הכספי וכן הטיסה הייתה מאד לא נעימה (סבלתי מבחילות , והשקיות הקאה לא היו ניתנות לשימוש, מלוכלכות והכיסא היה שבור) וכן אמנע ממכריי להשתמש בחברתכם.

הנני דורשת התייחסות בהקדם , שכן במשך שבועיים אני מנהלת שיחות טלפוניות עם נציגי השירות,שמטפלים אך ורק בהזמנות , ולא בשירות לקוחות (שירות של לקיחה ללא נתינה )
במידה והעניין הנ"ל לא יבוא על פתרונו ,אאלץ לנקוט בהליכים משפטיים.

בנוסף, שלחתי פקס, ועדיין לא קיבלתי תשובה
כספי סוג הנזק :
פיצוי +זיכוי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה