אי הודעה בדבר תשלום נכון |
נושא התלונה: |
תורג'מן קרן |
שם/כינוי: |
יום ראשון 05 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מספר הזמנה : 3841178
בתאריך 5.6.11
עלינו על טיסה מאילת לבן גוריון בשעות הבוקר המוקדמות ,הטיסה הוזמנה יום לפני (שבת) טלפונית ע"י נציגת שירות , ההזמנה בוצעה ע"י יאיר וקנין ,הוזמנו 4 כרטיסים כיוון הלוך.
לאחר הטיסה נוכחתי לדעת באמצעות חברת האשראי שחויבתי בסכום אחר מהסכום שהוצע ע"י נציגת השירות. הסכום שהוצע היה 169 שקלים , והחיוב באשראי היה 220 שקלים (לכול ארבעת הכרטיסים).בנוסף לכך הנציגה לא פירטה חיובים נוספים שאינם כללו את ההזמנה (כגון תוספת על מזוודה , 20 שקלים לכול ארבעתנו , הנוסעים ).
אינני לקוחה קבועה של חברת ארקיע ,שכן זאת הפעם הראשונה שאני טסה , ולצערי לא אחזור להשתמש בשירותכם שוב,בגלל הנזק הכספי וכן הטיסה הייתה מאד לא נעימה (סבלתי מבחילות , והשקיות הקאה לא היו ניתנות לשימוש, מלוכלכות והכיסא היה שבור) וכן אמנע ממכריי להשתמש בחברתכם.
הנני דורשת התייחסות בהקדם , שכן במשך שבועיים אני מנהלת שיחות טלפוניות עם נציגי השירות,שמטפלים אך ורק בהזמנות , ולא בשירות לקוחות (שירות של לקיחה ללא נתינה )
במידה והעניין הנ"ל לא יבוא על פתרונו ,אאלץ לנקוט בהליכים משפטיים.
בנוסף, שלחתי פקס, ועדיין לא קיבלתי תשובה
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי +זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|