פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור זמן טיסה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ב - 25/8/2011, הגענו אני חברתי ושתי בנותינו לשדה התעופה בשעה 13.15, בזמן שהטיסה שלנו היתה מתוכננת לשעה 14.05 לשדה דב.
בזמן שחיכינו בעמדת ארקיע לשם קבלת כרטיס עליה למטוס, הבנו שישנה איזו בעיה
למרות ששאלנו מה קורה לא קיבלנו שום הסבר, רק נשאלתי אם אני מוכנה לטוס לבן גוריון, הסברתי כי אני מתגוררת בתל אביב ולכן הזמנתי לשדה דב.
את חברתי הפנו למנהלת המשמרת והתעכבה שם זמן רב, שוב שאלתי מה קורה?
האם הטיסה מתעכבת? נענתי בקושי כי לא רק הטיסה מתעכבת חזרתי ושאלתי שוב ושוב והפנו אותי למנהלת המשמרת, הגברת הנכבדה לא רצתה לענות וכל מה שאמרה בזלזול תרדי כבר כל הנוסעים כבר למטה, בעיון בכרטיס העליה למטוס מסתבר כי מקומות הטיסה שנתנו לנו הם כאשר חברתי תשב בקצה הראשון של המטוס ובתה בסוף המטוס וכן בתי בשורה אחרת ואני בשורה אחרת מדובר בבנות שבע ושמונה
כאשר נודע להן כי זה המצב הם התחילו לבכות וחששו מאד לשבת לבד בעת הטיסה.
פניתי שוב לאחראית שהזדהתה בשם חגית ולא רצתה לתת לי את שם המשפחה,
הדרך שהיא ענתה לי היתה בצורה מזלזלת וחסרת סובלנות וגם לא רצתה לומר לנו
מה הסיבה ולאחר כל העיכוב שנוצר כל מה שהיה לה לומר זה שאנו איחרנו וכל מה שמעניין אותה לסיים את המשמרת וללכת הביתה.
כאשר ירדנו לאולם ההמתנה מסתבר שאף אחד מהנוסעים לא ידע מה הסיבה לעיכוב לא היתה כל הודעה על כך ולא התקבלה כל הודעת התנצלות רק מספר דקות לפני יציאת הטיסה באה התנצלות על העיכוב.
הטיסה היתה באיחור של 1.50 שעות, בעקבות כך איחרתי לארוע משפחתי שהתקיים בשעה 15.30.
נ.ב. שמעתי את שתי הדילות שפיטפטו ביניהם בזמן שגילו שקיימת בעיה שאיש ארקיע טס עם כל בני משפחתו ויתכן זה בא על חשבון זמננו...

אני כותבת תלונה זו בשמי ובשם חברתי מזל זרוג.
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה