פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של3 שעות בטיסה סדירה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אל תטוסו בארקיע. חברה של לא נחמדים ומזלזלים בנוסעים. בטיסה לברצלונה היה איחור של 3 שעות בטיסה מברצלונה היה איחור של שעתיים.באוטובוס שאסף אותי ומשפחתי נאלצתי לעמוד באוטובוס ,ביחד עם 6 נוסעים נוספים. האיחור גרם לי לאחר רכבות ,לשנות תוכניות ועוד. כתבתי להם. לפני 3 שבועות. קבלתי תשובה לקונית:היה איחור בהגעת המטוס מחו"ל.ובררנו עם הסוכן שלנו בחו"ל ואף נוסע לא עמד,בזמן הנסיעה.חבורה של חצופים.אני לא אטוס בארקיע.מה אתכם? אני מתכוון לתבוע אותם בתביעות קטנות.ממתין לתשובתם הסופית
עוגמת נפש משפחתי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה