|
|
|
|
|
|
איחור של3 שעות בטיסה סדירה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אל תטוסו בארקיע. חברה של לא נחמדים ומזלזלים בנוסעים. בטיסה לברצלונה היה איחור של 3 שעות בטיסה מברצלונה היה איחור של שעתיים.באוטובוס שאסף אותי ומשפחתי נאלצתי לעמוד באוטובוס ,ביחד עם 6 נוסעים נוספים. האיחור גרם לי לאחר רכבות ,לשנות תוכניות ועוד. כתבתי להם. לפני 3 שבועות. קבלתי תשובה לקונית:היה איחור בהגעת המטוס מחו"ל.ובררנו עם הסוכן שלנו בחו"ל ואף נוסע לא עמד,בזמן הנסיעה.חבורה של חצופים.אני לא אטוס בארקיע.מה אתכם? אני מתכוון לתבוע אותם בתביעות קטנות.ממתין לתשובתם הסופית
|
עוגמת נפש משפחתי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|