פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של 3 שעות בטיסה וטיפול מחפיר בנוסעים נושא התלונה:
פרוינד יגאל שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
עקב האיחורים המצטברים של הטיסות של ארקיע ביום 25.8.2011, המצב בבית הנתיבות היה בלתי נסבל.כמות האנשים המצטברת אשר הגיעה לבית הנתיבות הייתה כה גדולה עד כדי סכנה. צפיפות שקשה לתאר. המוני ילדים צורחים ובוכים ועובדת אחת בשם אתי אשר ניסתה כמיטב יכולתה הדלה להרגיע את המוני הנוסעים הזועמים והנסערים.
לא ברור, מדוע חברת ארקיע בוחרת שלא להודיע לנוסעים במייל, SMS או בכל דרך אחרת, על האיחורים הגדולים בטיסות ובכך מונעים את הסיוט המתמשך שהלך והחריף ככל שכמות הנוסעים בבית הנתיבות הלכה וגדלה.
בזבוז זמן, כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה