פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל בשדה התעופה בן גוריון ע"י דיילת של ארקיע ונזק כספי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי שני כרטיסי טיסה לי ולבעלי + תינוקת בת שנה וחצי ליום 28.8 בשעה 13:05 משדה התעופה בן גוריון לאילת ע"י חב' ארקיע.
את הכטיסים הזמנתי דרך חב' נסיעות טוס.
לא נאמר לי, שעלי להגיע שעה לפני הטיסה לשדה התעופה ע"י חב' הנסיעות דרכה רכשתי את הכרטיסים.
הגענו מהקריות לדלפק ארקיע לאילת בשעה 12:30. הדיילת שם אמרה שהיא לא מעלה אותנו על הטיסה זה "בלתי אפשרי"(??!!) ויש לנו שני אופציות או שנחכה לטיסה של שעה 14:15 שהתעכבה ותצא רק בשעה 15:15 או שניסע לשדה דב יוצאת משם טיסה בשעה 16:00.
כל העניין היה הזוי לחלוטין הגענו בזמן לטיסה וגם אם בתום לב לחלוטין לא הגענו שעה קודם זאת לא סיבה להעניש אותנו כאשר אנחנו עם תינוקת בת שנה וחצי בדרך לחופשה שתכננו ושילמנו. מה גם שכל עיכוב בשדה התעופה בלתי נסבל וקשה מבחינת הילדה וגם אנחנו מפסידים כמה שעות של חופשה שתכננו. בכל אופן הבנתי שאין עם מי לדבר הדיילת פשוט שחצנית וכרגע לנו אין ברירה. לאחר שהגענו מהקריות לבן גוריון ברכבת הרבה יותר הגיוני שנשאר בבן גוריון ונחכה לטיסה הבאה. הדיילת הבטיחה לי שחסרים אנשים במטוס ובשעה 14:45 היא תודיעה לי אם אנחנו עולים לטיסה זו (14:45 כאשר הטיסה יוצאת ב- 15:15 אז למה לעזאזל לא העלתה אותנו לטיסה מקורית בשעה 13:05???) חיכינו וחיכנו ומדי פעם נגשנו לדלפק לשאול מה קורה בשעה 14:40 היא אמרה שלא הגיעו 5 נוסעים ולמרות ששוב ושוב היא מתקשרת לסוכנות הנסיעות כדי לברר למה הם לא הגיעו(???) ולא עונים לה, אז כנראה שהם לא יגיעו. כששאלתי למה אלינו לא התקשרו לברר למה כביכול לא הגענו לטיסה, היא פשוט לא ענתה. הדיילת ניסתה להתחמק ואמרה שעכשיו הטיסה מתעכבה בעוד 20 דקות ותצא רק ב- 16:40. השעה היתה 15:00 היא אמרה שעוד חמש דקות היא מעלה אותנו למטוס הנוסעים עדיין לא הגיעו. שמחנו מאוד ואמרנו שנצא החוץ להתאוורר ל- 5 דקות ונחזור. בכניסה לטרמינל הגיע לפתח הזמר עומר אדם עם 4 נגנים נגשתי חזרה לדיילת (שם התקבצו דיילות והחלו מהר להתאפר ולהסתדר כדי להצטלם איתו) ושאלתי אותה אם עומר אדם הוא הנוסע המאחר והיא אמרה שכן ואין לי מקום בטיסה הזו שחיכיתי לה שעתיים וחצי בשדה התעופה. פה התחלתי להבין את השתלשלות העניינים למה עיכבו אותנו כל כך למה התקשרו לסוכנות לברר למה הנוסעים מאחרים ולמה עיכבו את הטיסה. פשוט גועל נפש. הדיילת אמרה שאני יכולה ליסוע לשדה דב הטיסה יוצאת משם בשעה 15:55. השעה היתה 15:15 אני עם מזוודות ותינוקת שלא אכלה (כי כל הסיפור לא היה מתוכנן) ועייפה ובוכה לקחתי מונית ספיישל שעלתה לי בנוסף לכל הנזק הכספי והנפשי עוד 150 ש"ח לשדה דב בתקווה ששם אני אוכל לעלות סוף סוף על הטיסה לאילת. הגענו לשדה דב בשעה 15:40 (ולא שעה קודם) הדיילת שם לא הבינה למה הדיילת בבן גוריון לא שריינה לנו את המקומות בשדה דב אבל מכיוון שניחנה ברגישות להבדיל מהדיילת בבן גוריון העלתה אותנו על הטיסה בשעה 15:50.
אני מרגישה מושפלת מהיחס המגעיל שקיבלתי ע"י דיילת שלכם. השחצנות שלה המתאפיינת בתשובות כאילו כל העולם בידיה, השקרים, חוסר האכפתיות, חוסר רצון לשרת אנשים וחוסר רגישות לאחרים פשוט מזעזע.
אני מאוכזבת לחלוטין ואני מבקשת תשובה מיידית!!!
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על הזמן שבזבזתי בהמתנה מיותרת לחלוטין לטיסה הפסד 4 שעות מחופשה מתוכננת ונסיעה במונית ספיישל לשדה דב פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
על הנוסעת היה להתייצב שעה וחצי לפני מועד ההמראה בשדה התעופה.
בכל הקשור למידע שגוי שנמסר לה-עליה לפנות לסוכן הנסיעות ממנו רכשה את כרטיסי הטיסה.
הנוסעת התייצבה לטיסה לאחר סגירתה ולפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב נתנה לה האפשרות לטוס על בסיס מקום פנוי.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה