פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק לכבודה בזמן טיסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ,
בתאריך 28.08.11 אני אשתי ובנותיי טסנו בטיסה מספר IZ71 לרודוס.
כחלק מהכבודה שהעלנו למטוס, עלתה גם עגלת התאומים שלנו שנמסרה לצוות בשרוול לפני העלייה למטוס כשהיא שלמה לחלוטין וארוזה בתיק ייעודי.
כאשר הגענו לרודוס קיבלנו את העגלה כשחלקה הקדמי שבור, יש לציין שמדובר על עגלה בת 4 חודשים, חדשה לחלוטין ללא שום פגם.
מאחר ואת העסקה ביצענו עם השטיח המעופף העסקה כללה גם שינוע משדה התעופה למלון ולכן לא היה ברשותנו את הזמן לעכב את שאר הנופשים כדי להצהיר באותו הרגע על הנזק שנגרם.

אודה לתגובתכם המהירה מאחר וחלק זה בעגלה הינו קריטי לבטיחות השימוש וכל רגע שאין אותו ברשותנו אנחנו מסכנים את בנותינו.

יש לציין שרק לאחר שבוע מיום שליחת המכתב פניתי לאתר תלונה מאחר וחברת ארקיע לא הואילה בטובה להגיב למיילים ולפקסים ששלחתי אליהם.

העתק:
אגף פניות הציבור
השטיח המעופף
שירות לקוחות ארקיע
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה.
מר שישי פנה לחברתנו בתאריך 04 ספטמבר 2011 ותשובה נשלחה אליו בתאריך 06 ספטמבר 2011
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה