פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול והחזר כספים לצרכן !!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 31/08/11 סגרתי עיסקה דרך ארקיע נתבקשתי להעביר כסף במזומן על מנת שיהיה ניתן לבצע הזמנה , הועבר בהעברה בנקאית לחברת ארקיע את עלות המלון שנסגר .
ביום 04/09/11 ביטלתי את ההזמנה וביקשתי שיחזרו לי את הכסף באותו אופן שהם קיבלו את הכסף . נאמר לי שזה בטיפול ויחזרו אלי .
ביום א התקשרתי לחברה עד שהגעתי להנהלת החשבונות צמחו לפחות עוד כמה שערות לבנות על ראשי ..
לבסוף ענתה לי בחורה בשם עדנה והיא אמרה שאין עם מי לדבר בשעה 15:00והיא תעביר את הפניה למנהלת המחלקה שרה.
כל יום אני מתקשרת למנהלת שרה לבדוק מה עם העברה שלי , אני צריכה את הכסף שהועבר לארקיע , היא טוענת שהיא מטפלת בזה ושצריך אישור סמנכל וצריך אישורים של כל האנשים החותמים על העברות בנקאית .
כל יום אני מתקשרת ובודקת מה עם העברה ואין תשובה .
הבוקר זה עבר כל גבול ,
הגברת שרה אמרה לי שבאמת נמאס לה לשמוע ממני , שהיא מטפלת בנושא והיא
תחזור אלי כשתהייה לה תשובה , חזרתי אליה שוב לקראת השעה 14:00 היא ענתה לי "אין לי מושג מה עם העברה מי שצריך לחתום נסע לחול השאירו אותי לבד"
אני צודקת שאני כועסת אבל היא לא יכולה לעזור לי .
האם זה יתכן ????
זה שירות של חברת תעופה שמכבדת את עצמה ???
אני עובדת ברשת קימונעית בחיים לא נתקלתי בשירות שכזה

שרה עוד אומרת לי בטלפון היום אחרי שאני מתעצבנת ואומרת לה שיותר בחיים אני לא יעשה הזמנות דרכם שהיא מבינה אותי ושאני צודקת .
אחר כך הוסיפה ואמרה שהם לא לקחו לי דמי ביטול והם עובדים על העברה בחינם
מה זה צריך להיות ??? אני בהלם
כל בוקר הבטיחה לי שתחזור אלי לנייד לעדכן אותי מה קורה אך לא יצרה שום קשר
מבחינתי אפלו שאין התקדמות היא היתה צריכה להתקשר ולהגיד לי שזה עדיין בחתימות .

הגעתי למזכירת המנכל רחל , היא לקחה את הפרטים שלי ואמרה שתנסה לעזור לי
דיברה בגסות וחוסר חשק לעזור ???
עד לאן אגיע כדאי לקבל את כספי בחזרה ?? האם חברת ארקיע מודעת לעובדיה??
כספי סוג הנזק :
החזר כספי חזרה ופיצוי הולם !!! פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
ביום 8/9/11 הועבר הכסף לחשבונה של הלקוחה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה