פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מתייחסים לפניה כתובה בפקס על בקשה לביטול כרטיסי טיסה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26..06 רכשתי כרטיסי טיסה במוקד וואלה טורס ל 09.10.2011. ב 10.08.2011 הודיעוני על הפסקת עבודה במכון וולקני והתחלתי לעבוד כגננת ב 01.09 ונבצר ממני לטוס לחו"ל עקב התחייבות חדשה ומתוך כוונה שלא לפגוע בילדי הגן. .פניתי טלפונית למוקדי השיווק של ארקיע וואלה ונענתי שהם לא הכתובת לבקשתי . שלחתי מכתב מפורט עם אסמכתאות לפקס אל מחלקת פניות של ארקיע ב 25.08 ( חודש וחצי לפני מועד הטיסה ) בבקשה לאפשר לי ביטול או העברה של כרטיסי הטיסה למי מבני משפחתי או חברי - כנגד תמורה כספית כמקובל - אף אחד לא השיב. השארתי הודעות במחלקת הדוברות והמחלקה המשפטית. שלחתי שוב פקס היום 15.09.2011 . לא מצאתי שום דרך להגיע לגורם כל שהו בארקיע .
בנוסף עלבון על טיב שירות סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
לא מוכרת לנו פניה זו.
מדובר בהזמנה של סוכנות הנסיעות "וואלה טורס".
בהזמנות של סוכני הנסיעות הטיפול הוא באמצעות סוכנות הנסיעות בלבד, בהתאם לתנאי העסקה בינהם.
תגובה:
לפנות לסוכנות הנסיעות אשר באמצעותה הוזמנו הטיסות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה