|
|
|
|
|
|
לא מתייחסים לפניה כתובה בפקס על בקשה לביטול כרטיסי טיסה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 25 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26..06 רכשתי כרטיסי טיסה במוקד וואלה טורס ל 09.10.2011. ב 10.08.2011 הודיעוני על הפסקת עבודה במכון וולקני והתחלתי לעבוד כגננת ב 01.09 ונבצר ממני לטוס לחו"ל עקב התחייבות חדשה ומתוך כוונה שלא לפגוע בילדי הגן. .פניתי טלפונית למוקדי השיווק של ארקיע וואלה ונענתי שהם לא הכתובת לבקשתי . שלחתי מכתב מפורט עם אסמכתאות לפקס אל מחלקת פניות של ארקיע ב 25.08 ( חודש וחצי לפני מועד הטיסה ) בבקשה לאפשר לי ביטול או העברה של כרטיסי הטיסה למי מבני משפחתי או חברי - כנגד תמורה כספית כמקובל - אף אחד לא השיב. השארתי הודעות במחלקת הדוברות והמחלקה המשפטית. שלחתי שוב פקס היום 15.09.2011 . לא מצאתי שום דרך להגיע לגורם כל שהו בארקיע .
|
בנוסף עלבון על טיב שירות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
אסף כולני - שרות לקוחו |
שם ותפקיד: |
לא מוכרת לנו פניה זו.
מדובר בהזמנה של סוכנות הנסיעות "וואלה טורס".
בהזמנות של סוכני הנסיעות הטיפול הוא באמצעות סוכנות הנסיעות בלבד, בהתאם לתנאי העסקה בינהם.
|
תגובה: |
לפנות לסוכנות הנסיעות אשר באמצעותה הוזמנו הטיסות. |
פתרון: |
|
|
|