פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה - חופשה רודוס מספר הזמנה 3872344 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוננו להתלונן על יחס מחפיר ומזעזע שבעלי ואני קבלנו מחב' ארקיע ונציגיה.
מעולם לא נתקלנו בחוסר שרות וחוסר מקצועיות.
חזרנו מרודוס עם חוויה של החמצה והפסד.
בחופשה ניסינו לחגוג 10 שנים לנישואנו ויצאנו עם חוסר הנאה ועוגמת נפש כפולה מחופשת החלומות שלנו.

פרטי התלונה:
יומיים לפני הטיסה ליוון התקשר נציג ארקיע ועדכן את בעלי ,שהטיסה נדחתה לשעה 8:20 בבוקר.
נערכנו לטיסה והגענו לנמל התעופה בשעה 5:20 בבוקר - 3 שעות קודם לפני המראה כפי שממולץ. בהגיענו לנמל התעופה גילינו ,שהטיסה הוקדמה שוב
לשעה 6:50 בבוקר ללא הודעה מנציג ארקיע.
כמעט פיספסנו את הטיסה ונאלצנו לעבור את כל ביקורת במהירות כמעט בלתי אפשרית בעזרתם האדיבה של קבט"ים.
בהמשך לעוגמת הנפש שנגרמה לנו בטיסה הלוך אכזבה נוספת היתה בטיסה חזור לארץ. נערכנו בהתאם בדקנו בלובי המלון שהטיסה חזור אמורה להמריא בשעה 9:20 בבוקר.
בשעה 1:30 בלילה קבלנו שיחה מקבלת במלון ,שהטיסה נדחתה לשעה 17:00
שעת איסוף מהמלון 14:00 בצהריים. היינו עצבניים לא עצמנו עיין כל הלילה
בבוקר בעלי דיבר עם סוכן בשם ששי, הנציג היה אנטיפטי במיוחד ולא רצה לעזור ולמסור מידע. הנציג טירטר אותנו וביקש שנתקשר שוב יותר מאוחר.
בשעה 12:00 בעלי ניסה מספר פעמים ליצור קשר עם הסוכן אך לא היה מנה אצלו או אצל סוכנת נוספת בשם סוניה! בינתיים היינו תקועים בארץ זרה ללא מידע על טיסת החזור או אפשרות לדבר עם נציג.
בשעה 14:00 קבלנו הודעת sms מהנציג ששי אשר נשאל בהודעה באיזה מלון אנו
שוהים בכדי לשלוח הסעת איסוף.
לא צויין בהודעה כל מידע לגבי הטיסה חזור וכך קרה שנשארנו, שוב ללא פרטים!
לפני יציאה מהמלון בעלי שוב שלח הודעת sms לנציג ובה הוא מתעניין מתי ההמראה הסופית ?! ,שוב - לא היה מענה.
היום האחרון של החופשה היה מבוזבז ומתיש, הן מבחינת נפשית והן מבחינה פיזית,פשוט גועל נפש!
הגענו לנמל התעופה, (עדיין ללא תשובה ו/או מענה מנציג) עודכנו בנמל התעופה של רודוס שהטיסה שוב נדחתה לשעה 17:30 עיכוב של 9 שעות!!!

לפני 10 ימים שלחנו מכתב תלונה זה לפניות הציבור בתל אביב וטרם קבנו מענה.
אבקש שיצרו איתנו קשר בהקדם לאחר יחס מביש חוזר ונשנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה