פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב קיצוני -דחיית טיסה מ15:30 אחה"צ ל4:00 ולאחר מכן דחייה ל5:00 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
טיסה לברצלונה שהיתה אמורה לצאת ב15:30 נדחתה בשעה שעתיים ללא כל עידכון ולאחר מכן לכשעדכנו אמרו לנו שהטיסה נדחתה ל4:00 , לאחר מכן בסביבות השעה 2-3 בבוקר הטיסה נדחתה שוב והפעם ל5:00

גם בחזור הטיסה נדחתה בשעתיים שלוש....ממש סיוט

סופ"ש של 4 ימים בלחץ נהפך ליומיים וחצי, ביזיון
כספי,עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו עושים כל מאמץ לעמוד בלוח הזמנים. ענף התעופה מושפע מאילוצים רבים, העלולים לגרום לשיבושים במועדי ההמראה והנחיתה, ביניהם: תכתיבים מבצעיים, סגירות ועיכובים במרחב אווירי, הנחיות בטחון, מזג אויר, תקלות טכניות ועוד. תגובה:
לא ניתן להתייחס ספציפית לפנייה מאחר ולא צוינו תאריכים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה