פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה 846 מאילת לנתב"ג בשעה 15:40 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א' בתאריך 25/9/2011 בשעה 15:40 הייתה אמור להיות טיסה משדה התעופה באילת לנתב"ג לאחר שאנחנו כמו נוסעים טובים התייצבנו לטיסה כפי שהיה נידרש בחוזה בשעה 14:10 ולא דווח לנו דבר על עיקוב בטיסה שלחנו את המזוודות שלנו וחכנו לטיסה שאותה כמובן בחרנו ע"מ להקל על הנסיעה שלנו מאילת לצפון כמובן יש ציין שבחרנו בטיסה ולא נסיעה מפרכת במכונית פרטית או בתחבורה ציבורית. כאשר הגיעה כבר השעה לטיסה 15:40 אנחנו שמים לב שיוצאות טיסות לשדה דב ועדיין לא מופע דבר על הטיסה שלנו (כאשר אני אומרת שלנו זה שלי ושל החבר שלי אמיר דכוור שעל שמו הייתה ההזמנה) כמובן יש לציין שלאורך כל הזמן היה מופיע על לוח הטיסות שהטיסה סדירה. רק כאשר הגיע השעה 16:00 היה דייל שהיה אמור להגיע בטיסה לשדה דב ואמר "מה לא הודיעו לכם? כנראה שיש עיכוב בטיסה שלכם כי יש עיכובים בנתב"ג שאלנו כמה זמן זה ייקח אמר שבערך שעה. החלטנו לחכות ולא לעשות עניין. בסביבות השעה 16:40 לאחר שכבר היה עיכוב של שעה בטיסה מודיע הכרוז שיש כנראה איחור של שעה נוספת. אנחנו עדיין לא איבדנו את סבלנותנו אבל היו אנשים אחרים שכן ונענו בחוצפה מצד הצוות שאין להם מה לעשות בנידון לאחר שהתחיל להיות רועש וצעקות הן מצד המנהל התורן ששמו גבי והן מצג האחראית התורנית ששמה דבי אנחנו עדיין חיכינו בשקט וישבנו כמובן בצפייה לטיסה וחזרה הביתה. לבינתיים דובר באיחור של שעתיים כמובן שלאור הצעקות חילק הדייל קופון של שתייה ועוגה שלבסוף התברר שזה בכלל לא שתייה ועוגה אלא קפה/תה ועוגייה. צר לי לומר אך זה פיצוי עלוב ועגום למישהו שנימצא כבר בשעה 18:00 ללא אוכל כמובן לאט לאט הכעסים התחילו לצאת והבטנו על המסכים ששם היה מצוין לפתע שהטיסה שלנו בוטלה. כמובן ששום כרוז לא הודיע על כך ושום נציג מוסמך של חברת התעופה לא ירד אלינו למסור לנו את הפרטים על כך. כועסים עלינו למעלה לדלפק קבלה של ארקיע וביקשנו לקבל תשובות וכאשר אמרו שאין להם תשבות כרגע חבר שלי הציע לאחראית תורנית לתת לנו לילה במלון התשובה שהתקבלה בציניות מוחלטת היא " חמוד ארקיע לא משלמת לך את החופשה" תשובה כזאת כמובן שזעזעה והכעיסה עוד יותר! פתאום הגיע אלינו בתשובה המנהל תורן שהוציאו 2 טיסות אחת ממצפה רמון והשנייה משדה דב שיגיעו אחת בשעה 19:30 שעליה יעלו תינוקות ומבוגרים ותיירים וחולים שאר הנוסעים יאלצו לחכות לטיסה הבראה שכניראה ותגיעה בשעה 20:00 לאחר ששאלנו שוב ושוב מה הסיבה לעיכובים קיבלנו את התשובה שהייתה תקלה במטוס. צר לי לומר אבל תקלות לא קורות בין רגע ואני מניחה שידעו עוד הרבה לפני השעה 20:00 שיש תקלה במטוס למה לא יכלו לשלוח את הטיסות קודם לכן???? והנה הגיעה השעה המיוחלת שנחתו 2 המטוסים באילת והתחילו לעלות אותנו כמו חיות על הטיסה אנשים נדחקו ע"מ לא להישאר מאחור וכל זאת לצד עלבונות וצעקות מחברי הצוות אנחנו כמובן בגלל שאנחנו לא חולים תודה לאל וכרגע אין לנו תינוקת חכנו לטיסה השנייה וכמובן לפני שעלינו על הטיסה אמרו לנו שצריך לזהות את המזוודות עשו לנו מסדר זיהוי למזוודות שלנו במקום לשלוח את כולם לנתב"ג ביחד בשביל למנוע את כל העיכובים הנוספים. ההמראה בסופו של דבר הייתה בשעה 20:15 הגענו לנתב"ג כמובן שלא קבלנו אישור נחיתה במידית והיינו צריכים לרחף מעל המים בשעה 21:30 רק נחתנו וחכנו למזוודות שיגעו בשעה טובה ומוצלחת המזוודות הגיעו ואנחנו הולכים לכיוון השאטלים של שדה התעופה כדי להגיע לטרמינל 3 לרכבת יש לציין שהרכבת שלנו לצפון בשעה 21:55 ורכבת לאחריה זה בשעה 23:20 כמובן שאת הרכבת של 21:55 אנחנו פספסנו והיינו רעבים מושים ועייפים לאחר יום סיוט זה. גם את התשלום לארוחה בשעה 22:00 בלילה שילמנו מכספנו הפרטיים ללא כל השתתפות מצד החברה לדאוג לנו לאכול ולתנאים בסיסיים של אנשים במחכים משעה 14:10 לטיסה שלהם. אכלנו משהו בשדה התעופה והלכנו לכיוון הרכבת שהגיעה כסדרה רק שהיא הייתה מאספת(כמובן שזה עוד עיכוב גדול מבחינתנו להגיע הביתה) הגענו הייתה רק בשעה 02:00 בלילה לאחר נאלצנו גם לשלם על מונית ספיישל עד לבית כי לא הייתה תחבורה ציבורית בעיר בשעה כזאת. וזה סופו של יום שלקח לי 12 שעות להגיע הביתה במקום שלוש שעות כפי שהיה צריך להיות בהתחלה. אני וחבר שלי בחרנו בארקיע אחרי שאנחנו טסות לאילת מספר פעמים עם ישראייר ועם אלעל ויש לציין שכששם יש עיכובים הם מפצים על כך בתנאים אחרים לחלוטין ואני באמת שלא תיארתי לעצמי שאני יעדיף על טיסה בארקיע נסיעה באוטובוס מייגעת! יש לציין גם בתאריך שלמחרת 26/9/2011 הפסדתי יום עבודה מאחר והגעתי מאוחר ולא הייתה לא יכולת להתעורר מוקדם בבוקר מה שגם גם להפסד יום עבודה. בנוסף אם בקשתנו לא תענה אנחנו פונים גם לתקשורת וגם לתביעה משפטית.
עגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי כספי ע"ס 1500 ש"ח עבור איבוד יום עבודה פיצוי על עלות הטיסה בזבוז זמן וכמובן עגמת הנפש שניגרמה פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה