תלונות ארקיע

ארביב רעות שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בתאריך ה- 8.9.2011 בשעה 06:20 הייתה אמורה להמריא טיסה שלנו מנתב"ג לכיוון כריתים.
הגענו לשדה בשעה 03:00 לפנות בוקר כאשר הגענו לעשות צ'ק אין אמרו לנו לגשת לאיזה נקודה ולהמתין שם,לא דאגו לציין לנו מה הסיבה.
לאחר מכן הגיעה אלינו נציגה של רשות שדות התעופה(יש לציין שזאת לא נציגה של חברת ארקיע)כאשר אמרה לנו שהמטוס שלנו עוקב בפריז והטיסה שלנו לא תיצא בשעה המתבקשת אלא תתעקב עפ"י ניסוח שלה "אני לא יודעת כמה זמן הטיסה תתעקב,אולי היא תיצא ב- 1300 אולי 1400 אולי ב1500 ואולי ב1600" תשובה שצריכה לבייש את חברת ארקיע,כאשר ביקשנו שנציג ארקיע יגיע אלינו ויסביר לנו את מהות האיחור אותה בחורה אמרה לנו כי אין כרגע נציג של ארקיע בנתב"ג וכי יגיע בשעה 08:00 לא ייתכן שבכל נתב"ג בשעות הקטנות של הלילה אין נציג של ארקיע שיכול לגשת ולדבר איתנו כמו שצריך.
עפ"י דבריה חברת ארקיע ידעה על העיכוב בטיסה מהשעה 00:00 בלילה,לא ברור למה אף אחד לא דאג להרים טלפון לעדכן באתר ההמראות והנחיתות על העיכוב בטיסה!
בשעה 08:00 הועיל בטובו להגיע הנציג של חברת ארקיע שכמובן לא היה לו מה לחדש לנו היה לו חשוב לפזר אותנו מהאיזור שלחו לנו שוטרים כאילו אנחנו איזה חבורה של פושעים וכמובן השוטרים לא עשו דבר כי אנו היינו בסדר לחלוטין ולא עשינו שום דבר לאף אחד.עד השעה 1000 אותו נציג מוכר לוקשים לא מעניינים על העיכוב ואומר לנו שיש לנו אפשרות ללכת לבית מלון בירושלים ויצלצלו להודיע לנו מתי הטיסה תיצא יש לציין שאנחנו מהשעה 03:00 בנתב"ג אחרי שלא ישנו כמעט 24 שעות (כי מה לעשות אנשים עבדו יום למחרת),בסופו של דבר החלטנו ללכת למלון,אכן צלצלו אלינו בשעה 1130 והודיעו לנו שבשעה טובה המוצלחת המטוס שלנו יצא לכריתים בשעה 1600 אחה"צ ובשעה 1330 אוטובוס יחכה לנו מחוץ למלון לכיוון נתב"ג,אפשר לומר שהיינו שמחים מזה ממש קצת רק לא ידענו שנגיע לשדה וההזיה הזאת עוד לא הסתיימה.הגענו בשעה 1415 לשדה עשינו צ'ק אין הבורדינג שלנו היה אמור להיות בשעה 1520 אבל מה, שוב עיכוב בטיסה,שום טיסה בשעה 1600 ושום נעלים עיכוב לשעה 1700 בשעה 1700 מגיע אלינו עוד נציג של ארקיע יש לציין שהבחור היה כמו גולם פחד להוציא מילה מהפה או לענות תשובה מספיק מספקת למה עדיין יש עיכוב בטיסה ועוד משהו הוא התעקש והשאיר את הבורדינג על השעה הקודמת ולא שינה אותו,האנשים שהמתינו איתנו מהבוקר היו כבר עצבניים,אישה מבוגרת התעלפה והנציג של ארקיע התייחס באדישות מזעזעת(זה לא שירות).בשעה 1720 הייתה אמורה לצאת טיסה נוספת לכריתים של ארקיע שאותה הם רצו להוציא בזמן,תשובת נציג ארקיע "אנחנו מעדיפים לעכב טיסה אחת מאשר לעכב את כל הטיסות שלנו" תשובה שלא מתקבלת על הדעת.מה שכן בסופו של דבר בשעה 1820 אחרי יום מזעזע עצבים,דמעות ומה לא,עלינו על הטיסה(יש לציין מטוס לא של חברת ארקיע)הגענו לבית מלון בשעה 00:00 בלילה עייפות מאוכזבות כאשר אנחנו סטודנטיות שנסעו לסופשבוע והיו יומיים מסכנים בכריתים.
יחס משפיל פשוט,שירות הלקוחות גרוע.(נציגה שמנתקת טלפון בפרצוף ומהשעה 1200 בצהרים מוקד שירות הלקוחות לא עונה ללקוחות,ביזיון).
12 שעות עיכוב בטיסה זה דבר שלא מתקבל על הדעת בכלל!!!ושום תשובה של הייתה בעיה במטוס לא מתקבלת כאן,בדיוק ערב קודם הייתה כתבה בעיתון שהכותרת שלה הייתה "קיץ של איחורים בארקיע",וזה אכן כך.
כספי,עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי כספי,פיצוי הולם את הזנק שנגרם לי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

שירות לקוחות שם ותפקיד:
מדובר היה בתקלה טכנית שהיא בבחינת כח עליון.
עם קבלת כתובתם של הנוסעים תשלח התייחסותנו בדואר.