פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של טיסת ארקיע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הטיסה חזור מברצלונה לתל אביב הייתה אמורה לצאת ב 20:30 ב 6/10
לחלקנו כבר בערץ הודיעו שהיא נדחית לשעה 22:05 לחלקנו לא הודיעו על כך דבר.
ביום של הטיסה חזור שוב לחלק נודע שהטיסה נדחתה ל 12:00 לחלק נודע ל12:30 ולחקל לא נודע בכלל,
לאחר שהגענו לשדה תעופה התברר שהטיסה ב1:40
לאחר מכן שכבר הגענו לדלפקים הבנו שהטיסה בין 3-4
חלקנו אפילו לא זכו לצק' אין הוגן כמו שצריך ונאלצו בהגיעם לשדה התעופה לראות דלפקים סגורים.
יתר על כן לא נשכח את העובדה שהדיוטי פרי נסגר ורבים מאיתנו לא יכלו לקנות אוכל ושתיה, שירותי הנשים ננעלנו ונסגרו.
ישבנו והמתנו מ19:00 עד 3:30 ללא נציג של אריקע שיבוא ויסביר את פשר האיחור, ללא מים, אוכל וללא שום טיפת סימפטיה משאר הנציגים הישראלים שהיו שם ולא הניפו אצבע כדי לעזור לנו להבין מדוע יש איחור,
היינו צריכים לעדכן את המשפחות כל הזמן על שינוי טיסה ולטרטר אנשים שאינם חלק מהטיסה.
חשוב להזכיר שזהו ערב יום כיפור ולכן הנושא היה רגיש יותר מבדרך כלל

בצב בו יש איחור כזה רציני ועוד בערב יום הכיפורים היינו מצפים שנציג יצא אלינו ויסביר את פשר האיחור, שיציעו מים לנוסעים ושיהיה למי לפנות ועם מי לדבר
אנחנו פשוט מאוכזבים ומתוסכלים מכל הנעשה ודרך הביצוע


תודה והמשך יום טוב

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה