פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה, וקופון בסך 100 דולר שלא הייתה כל אפשרות לממשוb נושא התלונה:
יניר ציפי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב12 לספטמבר היינו אמורים לצאת עם "ארקיע" לרודוס בשעה 07:05 .חלק מהעיסקה היקרה אותה קנינו באופיר טורס, היה שובר על סך 100 $ אותו יכולנו לממש בדיוטי פרי של מטוס ארקיע במהלך הטיסה לרודוס.
ב4 בבוקר כבר היינו בנתב"ג כנדרש. (יצאנו לשם כך מהבית בערד בשעה 02:00 )
כשהגענו, הסתבר כי הטיסה בוטלה וטיסה אחרת תצא באיחור של 4 שעות עם מטוס של חברה יוונית כלשהי. הטיסה יצאה לבסוף ב11:45 . למותר לציין כי איש לא הודיע לנו על כך מראש, והסיפור היה גם הפתעה מוחלטת לסוכנת באופיר טורס. הגענו לרודוס מושפלים, סחוטים ועייפים, נשארנו עם שובר על סך 100 $ - בלתי ניתן למימוש, כיוון שגם הטיסה חזרה לא התבצעה ע"י ארקיע.
הפסד של 100 דולר סוג הנזק :
החזרת 100 $ פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה