פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לתלונתי מתאריך 12.9.11 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ארקיע אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי גרבי שולמית. בתאריך 5.9.11 טסתי דרך חברתכם לאילת לנופש של הסתדרות האחיות . הטיסה אשר היתה אמורה לצאת ב9:00 בבוקר נדחתה ל-11:00 בדלפקי החברה בנתבג התנצלו ואף פיצו אותנו בקפה ועוגה.
2.בהגיעי לשדה התעופה באילת נסענו למלון ,מזוודתי אשר הגיעה במרוכז לבית המלון עם כל מזוודות האחיות האחרות נמצאה שבורה ללא גלגלים וידית שבורה. פניתי לנציגת האחיות מההסתדרות (מירה) בנידון והיא ביקשה שאשמור את המזוודה ואציג אותה בחזור בתום הנופש בדלפקי ארקיע שם יצלמו את המזוודה אמלא טופס ואקבל זיכוי בגין הנזק.
3. ביום 8.9 הייתי אמורה לעלות על טיסה בשעה 11:45 בשעה 11 נמסר לקבוצה כי מטוס בואינג קורקע בצרפת ויהיה עיכוב בטיסה- אי לכך הטיסה נדחתה לשעה 15:10.
עם הגיעי בשעה 14:15לשדה התעופה באילת החלה סאגת השפלות מבזה שכמותה לא מצופה שתתרחש בחברתכם. כשפניתי לנציגה בדלפק(רותם) הסתבר ששמי כלל לא מופיע ברשימת הנוסעים מעל חצי שעה הפקידה( רותם) עיכבה אותי ואת בן זוגי וחברתי שהיו עימי מבלי שטרחה לפנות למנהלת שלה או הממונה כאשר טור ארוך של ממתינים משתרך מאחור וכועס עליי בלשון המעטה על העיכוב .רק לאחר שהרמתי את קולי טרחה הגב' רותם לקום מכיסאה ולגשת למנהלת. לשאלתי אם אני לא מופיעה איך הגעתי הנה ? ענתה : אולי יש לך שם אחר? וזאת למרות שהצגתי תעודת זהות . רותם שלחה אותי למנהלת למרות שהתור שם היה עמוס, עמדתי על כך שהמנהלת תגיע אליי ולא אאלץ להידחף בתור. לאחר ששוב הרמתי את קולי ענתה רותם שאם אצעק עליה היא פשוט תסגור הדלפק ולא תטפל בי. בסיכומו של דבר לאחר המתנה אין קץ של 3 שעות בשדה ולאחר שפיספסנו את הטיסה המיועדת בגלל התנהלותה של רותם עלינו לטיסה של 17:00 לשדה דוב במקום לנתבג.עליתי לטיסה בשם של גב' אחרת – (גרבי סוניה) כאשר שמי הוא שולמית – אני רואה במעשה זה מחדל שכן- היתה כאן פשלה של נציגכם מעשה זה הינו מעשה שלא ייעשה – מעשה חמור מאוד. אם ההזדהות לא חשובה מדוע מציגים תעודות ובודקים אלף פעם את הנוסעים?.
4. לאחר קבלת הכרטיס שאלתי את רותם( להלן הפקידה) מה עושים עם זה ששברו לי את המזוודה וגרמו לי להוצאות מיותרות וטרחה? רותם נתנה לי טופס פנייה לשירות לקוחות וכשביקשתי למלאו בדלפק ענתה לי אין צורך שתמלאי אותו כאן מלאי אותו בניחותא במטוס בנוסף לא הפנתה אותי לא למנהל שלה ולא לאף נציג אחר ושלחה אותי בלך ושוב לבידוק הביטחוני שטענו שעליי לחפש את מי שהעביר אותי בידוק על מנת שאעלה את המזוודה השבורה למטוס. לאחר שכלו כל הקיצין וחמתי בערה בי שאלתי מה לעשות עם המזוודה השבורה ? שלחו אותי מרחק של 300 מ' מהשדה על מנת לזרוק אותה. בסיכומו של דבר המזוודה הושלכה מבלי שצולמה הראייה ומבלי שקיבלתי מענה לבעייתי.
5. אני רואה בכל ההתנהלות שהיתה התנהלות כושלת מבזה ומשפילה שגרמה לי להוצאת כספים מיותרת( הרס של המזוודה), עוגמת נפש, עצבים מיותרים וחוסר מענה לבעייתי אי לכך אני מבקשת פיצוי של 1000 ₪ על כל ההשפלות והסיוט שעברתי (כמו במדינת עולם שלישי) ולא אאלץ לפנות נגדכם בכל האמצעים העומדים לרשותי.
כספי מזוודה שבורה סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה