פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב במטוס והגעה לטרמינל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 18.8.2011 טסתי לאילת בטיסת הלוך וחזור באותו היום .
בחזרה מאילת , עוכבנו בטיסה למעלה מ-20 דקות על הקרקע בנתב"ג וכאשר שוחררנו - גילנו כי רק אוטובוס אחד נשלח אלינו לאסוף מהמטוס לטרמינל במקום שנים או שלושה . קשה לתאר את הצפיפות , המחנק , העלבון שחשנו . למרות שעברו חודשיים מרגע התלונה - לא קבלנו כל התייחסות . להזמין כרטיס אפשר בדקה , לקבל מענה אנושי לבעיה - בכלל לא .
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות ופיצוי כלשהו . פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
ההסעות הנתב"ג נתנות באמצעות רשות שדות התעופה תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה