תלונות ארקיע

חסון אורית וסמדר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
שלום,

בתאריך 9/10/2011 יום ראשון הגענו לשדה התעופה בן גוריון בשעה 08:00 כדרוש 3 שעות לפני מועד הטיסה שהיה אמור להיום בשעה 11:15 , 2 משפחות 4 מבוגרים 4 ילדים פעוטה ותינוק ,הגענו עשינו בדיקת כבודה, על המסכים יש את זמן הטיסה שיוצאת "בזמן" , סיימנו עם הכרטוס עדיין הטיסה הייתה צריכה לצאת בזמן, ( בארקיע כבר יודעים שיש עיכובים אבל לא טרחו ליידע את הנוסעים) הגיעה שעת הטיסה ואין כל ואין עונה אף אחד לא יכול לתת אינפורמציה , התקשרנו לסוכן ביוון כיוון שבארקיע בארץ לא ענו עכב הלחץ או הצפות טלפונים או מדיניות שלהם לפשלות, הסוכן שם אומר שיש עיכובים בשל מזג האוויר, מתברר שגם אין תיאום בין עובדי ארקיע הגיעו שמועות שיש שביתה של פקחי יוון , אנו יודעים שיש לארקיע בעיה עם המטוס ספציפי והיה פרסום בעיתונים כשלושה ימי לפני מועד הטיסה שלנו שתקלה במטוס ארקיע גרמה להם להפסדים רבים , בקיצור בלגן אחד גדול, חיכינו שעות שנציג ארקיע יצא אלינו ויסביר או שיעשה סדר בבלגן, אך לדדאבוננו רק לאחר שהקמנו כל צעקה אצל מנהל רשות שדות התעופה (השם הפרטי דוב) הוא הפעיל לחץ על ארקיע ולא היה מוכן לתת הסברים לנוסעי ארקיע ורק אז הגיע אייל נציג חברת ארקיע. בקיצור הגענו בלילה למלון ביוון , ללא המזוודות, הפסדנו יום בילוי ביוון ארוחת ערב במלון , אני דורשת פיצוי על המתנה של 12 שעות היינו משפחה של 10 אנשים טיסה IZ074 של השעה 11:15 לרודוס ,המזוודות לא הגיעו אלא רק למחרת בררנו עם הקבלה של מלון "לה מרקיז" המזוודות המתינו לנו , וכן גם בחזור שאנו יודעים שנגמרה השביתה כבר יומיים היה עיכוב בטיסה , הסימילאק נגמר לי נותר לי 3 טיטולים אני בלחץ נוראי נוסעים אחרים בשדה התעופה של יוון ניגשו אליי ושאלו אם יש לי טיטול להביא להם , תחושת חוסר אונים , הטיסה יצאה אחרי השעה 20:00 , ירדנו מהמטוס שברו לי את העגלה , הגלגל הקדמי היחידי של העגלה נדפק העגלה לא נוסעת קדימה רק מסתובבת, בעלי ניגש לדלפקי ארקיע בקומה 2 הפנו אותו לפה ולשם בלי רצון לעזור , לא היה למי להתלונן או להראות את הנזק אנו עייפים ומותשים, רוצים לחזור לבית יצאנו לדרכנו , ופה מצאתי את המקום להתלונן, אודה לעזרתכם , בפניה לחברת ארקיע , שם : אורית חסון 0526355440 , או סמדר חסון 0522630668
פיצוי על עוגמת הנפש , הפסד זמן בילוי ברודוס ביום הראשון , פיצוי לעגלה שניזוקה. פתרון נדרש :