|
|
|
|
|
|
איבוד כבודה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 19 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שדה דב תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/10/2011טיסה לפני כניסת ערב חג שני של חג סוכות הנני ממתינה למזוודות אחת מהן לא מגיעה אני פונה לאחד העובדים אשר מפנה אותי למי שמטפל אני ממלאת את הטופס השעה הייתהכבר 17:00כולם רוצים ללכת. הזילות הזו שבה הם פנו אליי בעניין שאין ביכולתם לברר וכדאי לי לחכות עד הטיסה שאחריי שהיא האחרונה נתנו לי טלפון תתקשרי מחר ביודעין שלמחרת זהו יום חג ואין עובדים עלך מנת לברר את כל העניין זה אומר שאמי אמורה לחכות עוד יום בשביל לדעת אם יש בכלל מישהו והן שהן היו שתיים פשוט הלכו כי הן מיהרו ללכת וגם ככה זה ערב חג כשהתקשרתי יום למחרת נאמר לי שאין אף אחד עד יום למחרת למה השרכת ?וגם המספר שקיבלתי לא היה נכון שגוי הייתי אמורה לצלצל לפחות פעמיים בשביל להבין מה המספר ומה הטלפון הנכון הרבה עצבים והמון בזבוז של זמן וכסף מאחר ותכלת המזוודה כלללה אוכל של בני אשר רגיש ללקטוז וצורך את האוכל .הייתי אמורה לחפש במשך 45 דק סופרפארם ברחבי העיר .רוצה להבין מה הזילות הזו והדפדוף הזה של החברה מול הלקוחות שלה והפתירה הזו תתקשרי מחר ביודעין שזהו חג ואין אף אחד .
|
כספי |
סוג הנזק : |
רוצ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
אנו מודים על הפנייה.
המזוודה עוכבה משיקולים של גורמי הביטחון עליהם אין לנו כל שליטה.
מיד משנמסרה לחברתנו, היא הועברה ללא דיחוי במונית, ללקוחה. |
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|
|