פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השחתת מזוודה נושא התלונה:
נחום משה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר הגעתי לנתב''ג מרומא גיליתי כי המזוודה שלי קרועה בחלק העליון ועם חורים בגוף המזוודה. נציגת השירות בנתב''ג הייתה ממורמרת ואף צרחה עלי בפני כל הנוסעים.
שלחתי אליכם מכתב עם התלונה ובתאריך 3.11.11 השבתם כי הנושא בבדיקה.
עד היום לא קיבלתי שום תשובה ולא ניתן להשיגכם בשום דרך.
כספי סוג הנזק :
תיקון המזוודה או לחילופין החלפתה במזוודה זהה פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתו של מר נחום התקבלה בתאריך 30 אוקטובר 2011, מיד עם קבלתה נשלח מכתב המאשר קבלתה עם ציון פרק זמן למענה - כ 10 שבועות.
בתאריך 4.12.2011 נשלחה תשובה ללקוח
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה