פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה לאילת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
15/01/11


לכבוד : חב' ארקיע
תלונות הציבור


הנדון : מוקד לקוחות


א.ג.נ
אני כותב את המכתב בשם הוריי ברבי גאק וטרז . לפני כמה ימים הוריי הזמינו כרטסי טיסה לאילת חשוב לציין שהוראי הינם צרפתים המתגוררים גם בארץ וגם תושבי אילת . הטיסה שהם הזמינו היתה אמורה לצאת במוצאי שבת ה-14/01 בשעה 21:00 . ביום חמישי ה-12/01 פנו אליהם ממוקד לקוחות בהודעה שהטיסה שלהם הוקדמה ל-20:00 . הוריי הנם שומרי שבת והם חשבו שיהיה קשה להגיע לטיסה של 20:00 לכן ביקשו לדחות ליום א' ה-15/01/12 . לאחר בירור "אצל המנהלים " לטענתו , המוקדן ענה להם שהוא הצליח לשנות את הטיסה וזאת ללא הפרש מחיר מאחר ושינוי השעה המקורי נעשה על ידם .(מס' הזמנה 4132564 ).
לצערי המוקדן לא רשם כלום ולא שינה להם את הטיסה והתברר להם שמכוון שהם לא הגיעו לטיסה של מוצא שבת , הם אבדו את שני הכרטיסים . מותר לציין שהם מוכנים להעתמת עם המוקדן ואפילו להבדק במכונת אמת .

אבקשכם לבדוק בדחיפות את הנושא ולהחזור אלינו בתשובה .



תודה מראש

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
בתאריך 14/1 השבת יצאה בשעה 17:36 בהתאם לא היתה כל מניעה להתייצב לטיסה של השעה 20:00. לצערנו, בפניה לא צוין שם הנציג עמו שוחחו הנוסעים. מבדיקתנו עולה כי לא בוצע כל שינוי בהזמנה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה