פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות תלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגשתי מכתב תלונה לחברת ארקיע וזאת לאחר ששלחו לי מכתב שאני אקבל התייחסות תוך 10 שבועות שכבר חלפו עדיין לא חזרו אליי עם תשובה וזאת לאחר עוגמת נפש שגרמו לי ולבת זוגתי בטיסה שלנו חזרה מברצלונה לישראל כשביקשו מאיתנו לחזור בנפרד במטוס של חברה זרה וזאת אחרי שאחראית מטעמם צעקה עלינו בפומבי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
תשובה נשלחה ישירות ללקוח תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה