פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה חוזרת לתשובת מחלקת שירות לקוחות ארקיע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתם את המכתב של חברת ארקיע עקב התלונה הקודמת ששלחתי.
כאשר לקוח מתלונן והחברה מודעת לטעות שנגרם ללקוח ולעגמת הנפש,הצפייה מהחברה היא לא ליצור לעצמה רק לקוח פוטנציאלי לעתיד. כוונתי היא שבמכתב שחברת ארקיע שלחה לי היא מודה על הטעות שנגרמה לי ובמקום לפצות אותי החברה יוצרת לעצמה מכירה עתידית (50$ לרכישת כרטיס טיסה לחו"ל בלבד).
אני מעוניין להמיר פיצוי זה ובמקום 50$ דולר כפיצוי,להעניק לי כרטיס טיסה לי ולבת זוגתי לאילת או בהנחה משמעותית.
אודה לתגובתכם בנושא-אנא קחו לתשומת לבכם את ההשפלה שחווינו באותו יום בחזרה לארץ.
המרת הפיצוי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו לא ניתן לבדוק פניות מסוג זה באמצעות האינטרנט תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה