פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בטיסה והתעלמות מקהל הנוסעים מרגע ביטול ההמראה ועד להמראה באיחור נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טיסה מס 338 מונציה לת"א של חברת ארקיע, לא המריאה כמתוכנן ביום שישי 17.2.12 בשעה 22.25 אלא רק כעבור 16 שעות איחור, ביום שבת 18.2.12 בשעה 15.45 , לאחר הפקרת הנוסעים לבד בשדה תעופה שומם ללא אוכל, שתיה וללא אף נציג של חברת ארקיע , כולם נעלמו /התאדו מקרות התקלה עד ההמראה בפועל.
שעות בשדה, אח"כ העברה חפוזה למלון לשעתיים שינה, אח"כ חזרה לשדה והמתנה מייגעת של שעות ארוכות, כל הזמן הזה ללא אוכל, שתיה וללא נציגי חברה
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו מדובר היה בתקלה טכנית שהתגלתה טרם המראת המטוס.
ככל שהנוסעת מעוניינת בקבלת מכתב מפורט עליה לפנות למחלקתנו בארקיע.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה