פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב אחרי check in של 5 שעות נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אף אחד לא הודיע לנוסעים שאנחנו לא נטוס רק עם עיכוב 5 שעות.תקלה במטוס.ידעו את זה כבר יום לפני.לא היה מקום לשבת הכל צפוף ונתנו לנו מים ועוגה יבשה.הילדים שלי היו עם ביביסיטר בבית כמו הרבה אחאים עם תינוקות על הידיים.עבודה גם לא הגעתי בזמן למחרת בגלל כאבים בכתף ועייפות שעמדנו עם תיקים.לא שילמתי 99 שח על הטיסה ומקשת החזר פיצוי על כל מה שקרה. יש לי רשימה של נוסעים וטלפונים שגם מצטרפים לתלונה ומבקשים פיצוי לפחות על הטיסה
כספי סוג הנזק :
פיצוי על כל העוגמת נפש לטיסה לאילת פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה