פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול כרטיס ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
- בתאריך 08/03/2012 התקשרתי לחברת ארקיע אקספרס ע"מ לברר פרט טכני לגבי הטסת בעל חיים .
- את הזמנת הכרטיסים עבורי ועבור אשתי ביצעתי דרך אתר האינטרנט של החברה ע"מ ליהנות ממחיר מוזל.
- לאחר בירור עלויות הטסת בעל חיים בטלפון ,חזרתי לאתר החברה וביצעתי הזמנה של שני כרטיסי טיסה לאמסטרדם בשני תאריכים שונים.
הזמנה מספר 4210610 ע"ש רוני ורד והזמנה מספר 4210588 על שמי.
- לאחר הזמנת הכרטיסים באתר האינטרנט, יצרתי שוב קשר טלפוני עם החברה ע"מ לוודא שההזמנות שביצעתי נקלטו במערכת.
- הנציגה שענתה לי אישרה את ההזמנות אך בבירור נוסף על תנאי הטסת בעל חיים ,סיפרה לי הנציגה על מחירים שונים מאלה שנאמרו לי כמה דקות לפני כן.
- עקב מידע שגוי והטעייה של החברה , ועקב עלויות שלא תיכננתי , ביקשתי לבטל הכרטיסים.
- נאמר לי שאחוייב בעמלת ביטול ע"ס 100 ₪ לכרטיס.
- לא הסכמתי מכיון שהביטול הינו עקב מידע שגוי ולא עקב החלטה אישית שלי.
- נוצר וויכוח שבסופו אמרה לי הנציגה שמנהל יחזור אליי תוך שעתיים.
- שלא להפתעתי, כמובן שלא חזר אליי אף נציג מהחברה במשך 5 שעות.
- לאחר 5 שעות התקשרתי שוב לחברה לברר מה קורה ואז נאמר לי שהכרטיס מבוטל לפי בקשתי.
כאמור, אף אחד לא אישר לי את ביטול הכרטיס אלא המתנתי שיחזרו אליי ע"מ לבצע הביטול ללא חיוב של 100 ₪ בגין הביטול.
- מיד העבירו אותי למנהל שהבין את העניין,התנצל והזמין עבורי, עפ"י בקשתי כמובן, מחדש את הכרטיס המבוטל ואף הסביר לי שלמרות שהוא מבצע עבורי את ההזמנה, בכל זאת ישמור לי את המחיר המוזל לו זכאים דרך ההזמנה באינטרנט.
- אותו מנהל בעצם ביצע הזמנה של כרטיס מבוטל אחד ע"ש אישתי וזאת מבלי ליידע אותי שאינו מבצע הזמנה נוספת לכרטיס על שמי.
- מבחינתי ולידיעתי, בוטלו שני הכרטיסים,של אישתי ושלי, ואז הוזמנו שוב מחדש ע"י המנהל שטיפל בי.

- בתאריך 26/03/2012 יצרתי קשר טלפוני עם החברה ע"מ לברר פרט טכני בנוגע לשם המופיע על הכרטיס.
- באותה שיחה נודע לי שההזמנה של הכרטיס שעל שמי מבוטלת וללא ידיעתי ורק של אשתי עדיין קיימת ותקפה.
- שום נציג לא יכל לתת לי תשובה חד משמעית למה בוטל הכרטיס שוב .
- שם נציג לא יכל לתת ליל תשובה מדוע חודשהה ההזמנה על שם אישתי בלבד ולא על שמי.
- כמובן שהובטח לי שיחזור אליי מנהל תוך 3 שעות ואז תוך 24 שעות.
- שום מנהל ושום נציג לא חזר אליי עד כתיבת מכתב זה.

- ביצעתי רכישה מחודשת של כרטיס טיסה דרך סוכן אחר ובעלות גבוהה יותר מזו הראשונה בארקיע אקספרס.
- עקב הביטול הלא מתוכנן, נדחתה נסיעתי ב מספר ימים, דבר המסב לי נזק כלכלי כבד.
כמובן שאין בכוונתי לעבור לסדר היום על השתלשלות העניינים.
אודה לתגובתכם המהירה להמשך טיפול.
איתי אדר
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה