פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס בהודעות טלפונים ועזרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני דנה אזרזר לקחתי חופשה +טיסות דרך חברת ארקיע לאילת דרך האינטרנט.
עוד לפני ששילמתי בכרטיס אשראי המחשב נתן לי טיסות שלא היה באפשרות לקחת אותם ומיד שיניתי אותם, היה רשום לי שינוי טיזה 43 ש"ח לכול כרטיס הסכמתי ושינתי אותם כי זה הטיסות היחידות שהיו 6:00 בבוקר לפני ששילמתי היתקשרתי לברר עם ביכולתי אח"כ לשנות אותם למאוחר יותר כאשר יפתחו טיסות וקיבלתי תשובה חיובית.

שילמתי את הכול קיבלתי אישור, ואז הגיע הרגע שאני מחייגת לארקיע בשביל לשנות את הטיסות דורשים ממני עוד הפעם לשלם 43 לכול כרטיס, אני לא מבינה מה החוצפה הזאתי הרי כבר שילמתי,

ביקשתי שיעבירו אותי למנהל/ת של מחלקת האינטרנט זה היה בתאריך 01/04 אמרו לי תוך 24 שעות יחזרו אלייך, אמרתי בסדר וניתקנו

עברו 24 שעות וחייגתי שוב קיבלתי תשובה שהמנהלת רימה עדיין לא נימצאת היא צריכה להגיע ושישאר לך פתק על השולחן כול זה ואני עוד 4 ימים צריכה לטוס, אמרתי בסדר עבר עוד יום ועדיין לא קיבלתי מענה מאותו רימה שהיא מנהל האינטרנט.

אני לקוחה וככה אני לא חושבת שמתייחסים ללקוחות

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה מטופלת במרכז ההזמנות הארצי של ארקיע. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה